مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل گفت: مجتمع هنرهای دینی اردبیل بعد از گذشت هشت سال از آغاز عملیات اجرایی آن هفته دولت امسال در قالب فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  ساسان ناطق  در جریان بازدید از این طرح به عنوان یکی از طرحهای مهر ماندگار افزود: تا دو سال قبل پیشرفت فیزیکی این طرح در حد صفر بوده است و با پیگیری‌های مستمر سعی کردیم این طرح از لحاظ اعتباری و توجه مسئولان تقویت شده به طوری که این مجموعه در قالب طرحهای مهر ماندگار قرار است تا پایان دولت دهم به صورت کامل تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

وی گفت: هر چند برخی از متولیان ادعا دارند که کمبود اعتبار دلیل رکود اجرای آن بوده است اما به نظر می‌رسد برخی کارشکنی‌ها و بی‌تدبیری‌ها زمینه این توقف طولانی را فراهم آورده است که امیدواریم بعد از سال‌ها به نیاز و درخواست هنرمندان کوشای استان پاسخی داده شده و فاز اول آن هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل همچنین افزود: در این مجموعه عظیم قرار است بخش‌های هنری، آموزشی، اداری و همچنین فعالیت‌های متنوع فرهنگی انجام شود که شایسته است از این ظرفیت برای تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعدد استفاده شود.

وی گفت: هنر اصیل اسلامی هنری است که در آن بدون پیرایه‌ها و آلایش‌های ظاهری، فاخر بودن اثر نمایان بوده و زیبایی‌های مکتب اسلام و ایران را به نمایش بگذارد./س 

برچسب ها: اردبیل ، حوزه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.