معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون 85 مشمول مددجو با حمایت این نهاد از خدمت سربازی معاف شده‌اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد بلوچی اظهار کرد: علاوه بر معافیت‌های انجام شده طی سال جاری، 80 نفر نیز با حمایت کمیته امداد از کاهش تعرفه سربازی بهره‌مند شدند.

وی افزود: یکی دیگر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه خدمت سربازی مددجویان، درخواست انتقال سربازان به محل زندگی‌شان است که از ابتدای سال تا کنون 152 سرباز گواهی انتقالی دریافت کرده و به شهرستان‌های محل سکونت خانواده خود منتقل شده‌اند.

بلوچی با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) با سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: فرزندان مددجویی که سرپرست خانوار ندارند می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند.

وی با بیان اینکه پسران مددجویی که اضافه خدمت حین انجام وظیفه داشته باشند با کمک کمیته امداد بخشیده می‌شوند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اضافه خدمت چهار سرباز تحت حمایت بخشیده شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: در سال گذشته نیز 101 سرباز از معافیت و320 نفر از کاهش تعرفه بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته همچنین 509  نفر از افراد برای خدمت سربازی به محل سکونت خود انتقال و 83 نفر نیز از اضافه خدمت بخشوده شدند./ج1

برچسب ها: بجنورد ، مددجو ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.