رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان ازکاهش19 درصدي تصادفات فوتي و جرحي از زمان اجراي طرح تابستاني در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ سيد تقي اميني رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان با اعلام خبر فوق گفت : همه ساله درفصل تابستان به لحاظ دو ويژگي تعطيلات تابستاني مدارس و فصل گرما، ميزان سفرهاي تابستاني به حداکثر رسيده و مردم براي انجام سفري راحت، استفاده از خودروي شخصي را بر ديگر وسائط حمل و نقل ترجيح مي دهند .
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان افزود : امسال با توجه به فشردگي فصل مسافرت هاي تابستاني به مانند سنوات قبل بار ترافيکي سفرهاي تابستاني به دو ماه تير و شهريور محدود شده است و به همين نسبت مسافرتها با فشردگي بيشتري دنبال خواهد شد چرا که مردم ترجيح مي دهند به دلايل شرعي و تعظيم شعائر ديني از مسافرت در ايام ماه مبارک رمضان پرهيز نموده و مصادف شدن ماه مبارک رمضان با مرداد ماه زمان مناسب براي مسافرت ها را به دو ماه محدود كرده است.
سرهنگ سيد تقي اميني با اشاره به بکارگيري 55 تيم خودرويي و 56 تيم موتورسوار و 164 نيروي پست ثابت درطرح امسال، گفت: پليس راهور با بکار گيري همه نيرو و امکانات موجود به صورت هدفمند براي افزايش انضباط و ايمني عبور و مرور و در نتيجه سفري امن براي همه مسافران را در راس کار خود قرار داده است.
سرهنگ اميني با اعلام خبر کاهش 19 درصدي تصادفات جرحي و فوتي در مرحله اول اجراي طرح تابستان، اظهار داشت : در اين مدت 148 فقره تصادف جرحي با187 نفر مجروح و 1 فقره تصادف فوتي به تعداد يک نفر متوفي رخ داده که نسبت به مدت و ميزان مشابه سال قبل کاهش 13 درصدي درتصادفات جرحي وکاهش 93 درصدي در تصادفات فوتي را شاهديم .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار