براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از دی اکسید کربن گوگرد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

یوسف رشیدی مدیر عامل کنترل کیفیت هوا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: میزان غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از آلاینده های دی اکسید گوگرد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه میانگین کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاه های ستاد بحرانی شاد آباد، پارک قائم و فرمانداری شهرداری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاه ها در حد مجاز بوده تصریح کرد: شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم می باشد.
در ادامه نیز اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در منطقه ناسالم را برای گروههای حساس به شرح زیر اعلام کرد: افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد ابتلا به بیماری قلبی، ریوی و افراد مسن.
وی خاطر نشان کرد: در شرایط منطقه برای گروههای حساس افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند./ل
برچسب ها: هوا ، الاینده ، ذرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار