همزمان با ماه مبارک رمضان 50عنوان کلاس و کارگاه آموزشی در سطح مسجد و خانه های سلامت و مراکز بهداشتی برگزار می شود.

جواد سیفی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اهمیت آموزش در حوزه سلامت جسمی در ماه مبارک رمضان و لزوم آموزش این مباحث به شهروندان افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 50 عنوان کلاس و کارگاه های آموزشی در سطح مساجد، خانه های سلامت و مراکز بهداشتی برگزار می شود.
وی در ادامه عنوان کرد: از جمله کلاس هایی که در این ماه مبارک برگزار می شود عبارتند از سحری سالم و افطاری سالم،  تاثیر روزه داری، آداب تغذیه در ماه مبارک رمضان، توصیه های تغذیه در زمان افطار و بین افطار و سحر، تغذیه صحیح افراد سالمند در ماه مبارک رمضان و روش های صحیح حفظ وزن در ماه رمضان.
سیفی ادامه  داد: از دیگر برنامه هایی که در این ماه پر برکت به منظور خدمت رسانی به شهروندان اجرا می شود مشاوره تغذیه ویژه کانون دیابت و برپایی ایستگاه سلامت با حضور پزشک عمومی است.
معاون اداره امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 خاطر نشان کرد: با تلاش امور بانوان منطقه و در راستای توجه به موضوع پر اهمیت تربیت کودکان و ارج نهادن به مقام خانواده به عنوان اولین و موثرترین نهاد اجتماعی دوره های آموزشی مهارت های فرزندپروری را با عناوینی همچون امور مذهبی و دینی، امور تربیتی، بازی و سرگرمی، مهارت های ارتباطی انتخاب همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود./ل
برچسب ها: مساحد ، کلاس ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار