سرمربی تیم فوتبال صبای قم از تلاش برای کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی در پایان لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، یحیی گل‌محمدی در دیدار با کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا و همچنین در حضور اعضای هیئت مدیره این باشگاه، تصریح کرد: برای حضور قوی و موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تمام ابزار و امکاناتی را که می‌خواستم خوشبختانه فراهم شد.

وی ادامه داد: باید از حمایت‌های سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا تشکر کنم که در همان دیدار اول من را در جریان سیاست‌های کلان باشگاه قرار داد و بر اساس آن توانستم برنامه‌های صبا در لیگ جدید را طراحی کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با ابراز خوشحالی از وحدت و همدلی مسئولان باشگاه و اعضای هیئت مدیره صبای قم، عنوان داشت: این مهم مایه دلگرمی و قوت قلب کادر مدیریت و فنی تیم صبا و همچنین بازیکنان ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: از دبیر هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه صبای قم نیز به سبب اینکه تلاش زیادی را برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای حضور قوی در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشتند، به صورت وی‍ژه تشکر می‌کنم چرا که اگر این حمایت‌ها نبود نمی‌توانستیم بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کرده و در لیگ دوازدهم حضور موفقی داشته باشیم.

گل‌محمدی با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه تمام بازیکنانی را که مورد نظر داشتم،‌ جذب کرده‌ایم امسال قطعا به دنبال موفقیت در لیگ برتر هستیم.

وی ابراز داشت: با انسجامی که در صبای قم وجود دارد یقینا امسال تیمی قوی، آبرومند و در حد نام و شأن استان قم خواهیم بود و تمام تلاش ما به عنوان هدفی اصلی، پیروزی تیم صبای قم است که در پایان لیگ دوازدهم عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ را به خود اختصاص بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: جا دارد از رسانه‌های فعال در قم که همواره حمایت خوبی از تیم صبای قم داشته‌اند و قلبشان برای موفقیت این تیم می‌تپد تقدیر کنم و از آنها می‌خواهم که در تمام شرایط فصل دوازدهم لیگ برتر همراه و یاری‌رسان صبای قم باشند.

وی با بیان اینکه صبا یکی از معدود تیم‌های لیگ دوازدهم است که با کمترین هزینه بسته شده است، اظهار داشت: هدف ما در لیگ این فصل بازی خوب و الگو بودن از نظر فنی و اخلاقی است و امیدوارم با حمایت اعضای هیئت مدیره، رسانه‌ها، مردم قم و طرفداران صبا این مهم محقق شود./ج1

برچسب ها: قم ، لیگ ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.