رييس انجمن دوچرخه‌سواري ناشنوا قصد دارد اردوهاي آمادگي جهت حضور با كيفيت دوچرخه‌سواران در مسابقات قهرمان كشوري برپا كند.

سبزه پرور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دوچرخه ‌سواران ناشنوا قصد دارد براي آمادگي ورزشكاران اني حوزه در مسابقات داخلي و برون مرزي اردوهاي منظم و مستمري را برپا كند از اين رو در هفته‌هاي آتي با فاطمي‌نسب رييس فدراسيون ناشنوا-پيوند اعضا بيماران خاص جهت تصميم در خصوص برنامه‌هاي تيم ملي دوچرخه‌سواران جلسه‌اي برگزار مي‌كنيم.

وي ادامه داد: هدف از ديدار با فاطمي نسب ارتقا سطح فني دوچرخه‌سواران و تقويت اين رشته ورزشي در دو بخش مردان و زنان است البته رييس فدراسيون نيز از اين مسئله استقبال كرد و به طور حتم در آينده خبرهاي خوبي از تيم ملي دوچرخه‌سواري ناشنوايان در مسابقات برون مرزي شنيده مي‌شود.

سبزه‌ پرور تصريح كرد: دوچرخه سواري ناشنوا مسابقات قهرماني كشور را پيش رو دارد از اين رو در جلسه اي كه با فاطمي‌نسب برگزار مي‌كنيم در خصوص برپايي اردو جهت آمادگي فني دوچرخه سواران تصميم گيري مي‌شود و تمام تلاش‌مان را به كار مي‌گيريم كه بهترين و مناسب‌ترين امكانات را در اختيار دوچرخه‌سواران قرار دهيم.

رئيس انجمن دوچرخه‌سواري تصريح كرد:‌در حال حاضر تيم ملي مردان دوچرخه‌سوار 7 ورزشكار حرفه‌اي را در اختيار دارد اما قصد داريم با تعداد نفرات حرفهاي در اين حوزه را افزايش دهيم تا در صورت مصدوميت و يا آسيب‌ديدگي در هنگام اعزام به مسابقات با مشكل خاصي مواجه نشوم.

 ادامه داد: علاوه بر مردان قصد برپايي اردو براي بانوان دوچرخه‌سوار را نيز داريم اما با توجه به اينكه تعداد نفرات بانوان دوچرخه‌سوار محدود است لذا در آينده‌اي نزديك به استان‌ها مبني بر دعوت از بانوان ناشنوا دوچرخه‌سوار فراخوان خواهيم زد تا از ميان علاقمندان، نفرات حرفه‌اي و برتر انتخاب و عضو تيم ملي دوچرخه‌سواران ناشنوا كنيم.

وي افزود: مسابقات قهرماني كشوري در گروه آزاد و در حال حاضر به احتمال فراوان با شركت 15 تيم از استانهاي مختلف است اما تاكنون محل و مكان برگزاري مسابقات مشخص نشده است و از استان‌ خاصي تاكنون اعلام آمادگي نكرده‌اند.

سبزه‌ پرور افزود: در صورت عدم اعلام آمادگي از سوي مسئولان استان به طور حتم شرايط برگزاري مسابقات را در استان البرز فراهم مي‌كنيم و شرايط و امكانات مناسب را در اختيار شركت كنندگان در اين مسابقات قرار دهيم.

وي ادامه داد: دوچرخه سواران ناشنوا علاوه بر مسابقات قهرمان كشوري، رقابت‌هاي جهاني را در آينده پيش رو دارند و بايد از تجربه رقابت هي داخلي بهره مند شوند تا رد مسابقات جهاني كه در سطح فني بالايي برگزار مي‌شود با مشكلات كمتري مواجه  مي شوند و عملكردمناسبي را ارائه دهند.

رييس انجمن افزود:‌در ابتدا براي برگزاري مسابقات قهرماني كشوري اردوي انتخابي برپا مي‌كنيم تا نفراتي كه نسبت به ساير شركت كنندگان شرايط مناسب‌تري را دارند انتخاب و به اردوي آمادگي دعوت كنيم.

سبزه‌ پرور تصريح كرد: پس از برپايي اردوي انتخابي در بهترين زمان اردوي آمادگي برپا مي‌كنيم تا دوچرخه‌سواران ناشنوا زمان كافي براي آمادگي جسماني و فني در اختيار دشته باشند و فرصت لازم را از دست ندهند.

گفتني است؛ مسابقات قهرمان جهان سال 91 برگزار مي‌شود و البته تاكنون مكان و محل برگزاري مسابقات مشخص نشده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار