هواداران تيم بسكتبال نيويورك نيكز با پيوستن جرمي لين ستاره تايواني الاصل اين تيم به هيوستون راكتز به سرزنش مالكان باشگاه مي پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جدايي تعجب بر انگيز جرمي لين گارد راس 188 سانتي متري نيويورك نيكز از اين تيم باعث عصبانيت هواداران نيويوركي از دست مالكان باشگاه و سرزنش آنها به خاطر ضعف در نگه داشتن ستاره تيم خود شده است.

از طرفي مراسم معارضه لين هم با صحبت هاي اين بازيكن در مورد علاقه به ماندن در نيكز تحت الشعاع قرار گرفت .

لين پس از كنفرانس مطبوعاتي معارضه خود درتيم هيوستون راكتز گفت كه ماندن در تيم نيويورك را ترجيح مي داد و در حد مرگ به هواداران اين تيم علاقه داشت اين صحبت ها عليرغم امضا قرارداد 3ساله و 25 ميليون دلاري اين بازيكن با تيم هيوستون از كنفرانس غرب مطرح شد و درست چند ساعت بعد بازيكن تايواني الاصل وفاداري خود به باشگاه جديد را هم اعلام كرد و گفت: حالا از بازگشت تيم راكتز هيجان زده ام.

نحوه جدايي لين از نيكز به اين شكل بود كه تيم نيويوركي با ريموند فلتون گارد راس پورتلندي قرارداد امضا كرد و به اين صورت نشان داد كه تلاشي براي نگه داشتن لين نخواهد كرد 30 روز بعد هم گلن گرانوالدر مدير تيم در تماس با خانه پدري لين اين موضوع را به وي اطلاع داد.

جرمي لين در صحبت هايش تاكيد كرد پس از پيوستن فلتون به تيم براي اولين بار به خود گفته : اوه ، شايد ديگر بازيكن نيكز نباشم و پس از آن كار پيوستن به هيوستون را تمام كرده است./مح

برچسب ها: سرزنش ، مالکان ، نیویورک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار