مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی آذرماه سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید، گفت: 350 نفر به صورت رسمی جذب این بیمارستان می‌شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مجتبی موسوی با بیان اینکه عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی پیشرفت 92 درصدی داشته است، اظهار کرد: روزهای دوشنبه هر هفته در محل کارگاه، مسئولان برای رفع مشکلات و اتمام هرچه سریع‌تر این بیمارستان جلسه برگزار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه پایان مرداد ماه عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: تجهیز این بیمارستان چهار ماه به طول خواهد انجامید.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی آذرماه سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید، اضافه کرد: 350 نفر به صورت رسمی جذب این بیمارستان می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون حدود 22 میلیارد تومان اعتبارات ملی و سازمان تامین اجتماعی صرف احداث این بیمارستان شده است، اظهار کرد: بیمارستان تامین اجتماعی از جمله پروژه‌های عظیم بیمارستانی است که با هدف ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر اقشار در حال احداث است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.