معاون قوانين مجلس شوراي اسلامي گفت: اين معاونت در تنقيح قوانين نيازمند همكاري دولت و مجلس است و از تشكيل كميته مشترك در اين مورد حمايت مي كند.

اميدوار رضايي ميرقائد معاون قوانين مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از پيگيري طرح تنقيح قوانين به صورت جدي در معاونت قوانين مجلس خبر داد و گفت: طرح تنقيح قوانين در مجلس هشتم آغاز شد ولي به اتمام نرسيد لذا معاونت قوانين مجلس با كمك اداره كل تنقيح قوانين كه زير نظر اين معاونت است، اين طرح را به صورت جدي دنبال خواهد كرد.

وي افزود: براساس اين طرح تمام قوانين صد سال گذشته تنقيح شده و قوانيني كه نسخ شده و يا در تناقض هستند شناسايي و اعلام خواهند شد.

معاون قوانين مجلس خاطرنشان كرد: تنقيح قوانين به تصويب قوانين جديد كمك خواهد كرد.

رضايي ميرقائد همچنين در بخش ديگر‌‌ي از سخنان خود به تشكيل كميته مشترك دولت و مجلس براي مهار گراني هاي اخير اشاره كرد، و گفت: از هر نوع تعاملي چه در قالب كميته مشترك و چه به صورت روند معمولي استقبال مي‌كنيم و معتقديم اينگونه تعامل به پيشبرد برنامه‌هاي نظام و خدمت به مردم كمك خواهد كرد.

معاون قوانين مجلس تصريح كرد: در معاونت قوانين نيز نيازمند همكاري با ساير دستگاه‌ها از جمله قوه مجريه هستيم تا برنامه‌ها و اهداف را بهتر به پيش بريم، از اين جهت از تشکيل کميته مشترک دولت و مجلس حمايت خواهيم کرد.

انتهاي پيام/گ

برچسب ها: معاون ، قوانین ، مجلس ، تنقیح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار