به گفته پلیس فلوریدا رفتار این قاچاقچی که خود را عاشق امریکا و یک وطن ‌پرست خطاب کرده به صورتی بوده که خود را عمداً به این شکل درآورده تا برای مردم جلب توجه کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، برخی تبهکاران در غرب، برای ترساندن گروههای رقیب از ابزار و شیوه های خاصی استفاده می کنند که یکی از آنها وحشتناک تر کردن چهره ظاهری است. یکی از این قاچاقچیان که اخیرا دستگیر شده فردی است که تصویر پرچم امریکا را روی صورت خود نقاشی کرده است و اخیرا توسط پلیس فلوریدا دستگیر شده است.

این قاچاقچی که جرائم زیادی در زمینه مواد مخدر داشته، بدون هیچ مقاومتی خود را به پلیس تسلیم کرده و گفته مقدار زیادی زاناکس و مواد مخدر حمل می‌ کند. به گفته پلیس فلوریدا رفتار این قاچاقچی که خود را عاشق امریکا و یک وطن ‌پرست خطاب کرده به صورتی بوده که خود را عمداً به این شکل درآورده تا برای مردم جلب توجه کند.



این قاچاقچی به نام اریک، سعی داشته تا با اشکال کشیده شده روی صورت خود تصاویر دیدنی از خود در اداره پلیس برجا بگذارد و البته نام خود را در بین قاچاقچیان جا بیندازد.

اگرچه پلیس فلوریدا سوابق اریک را، سرقت خودرو، فروش ماری‌جوانا، قاچاق کوکائین و... عنوان کرده‌ است اما آنچه او را از دیگر زندانیان متمایز کرده تصویر پرچم امریکاست که روی صورت خود حک کرده و قرار است این عاشق ایالت متحده، سالها در یکی از زندان های کشور محبوب خود جا خوش کند.

برچسب ها: قاچاقچی ، مشهور ، پرچم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار