پلیس آریزونا، او را زنی ریزاندام می ‌شناسد و او را دزد«بیس‌بالی» نامیده است که چهره‌ جوانی دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، انواع دزدهای موجود در جهان، هر کدام روشی برای کار خود دارند که گاهی به خاطر این روش ها، به شهرت قابل توجهی نیز دست پیدا می کنند. اکنون مأموران اف ‌بی ‌آی در حال بررسی و تحقیق در مورد یک زن دزد هستند که با داشتن کلاه بیس‌ بال از 3 بانک در آریزونا سرقت کرده است.

در فیلم‌‌های گرفته شده بانک‌‌ها، این زن که دزدی خود را به شکلی ماهرانه انجام می‌دهد، پس از سرقت از بانک، سوار بر دوچرخه شده و از محل دور می‌شود. او تا کنون توانسته از 3 بانك در آریزونا دزدی کند.

پلیس آریزونا، او را زنی ریزاندام می ‌شناسد و نام او را دزد«بیس‌بالی» نامیده است که چهره‌ جوانی دارد. این دختر جوان در دزدی چهارم خود از بانک دیگری با استفاده از عینک در بانک تغییر قیافه داده و به راحتی سرقتش را انجام داده است. به گفته مأموران پلیس او در سرقت چهارم خود در شهر «مسا» آریزونا در 27 مارس از دستکش نیز استفاده کرده است.



پیش از این يکي از جالب ترين سرقت هايي که در ذهن مردم نقش بسته بود حضور چهار مرد با صورت هاي پوشيده در یک بانک ایتالیایی بود که به چهار زبان انگليسي، فرانسوي، اسپانيايي و ايتاليايي با هم حرف مي زدند تا هويت آنها آشکار نشود. آنها در نهايت با دوچرخه از محل سرقت فرار کردند و پليس هم موفق به دستگيري آنها نشد.


این زن در سرقت چهارم خود بدون هیچ وسیله نقلیه‌ای بانک را ترک کرده و گریخته است. بنابر تحقیقات اف‌بی‌آی، او در هنگام فرار لباس‌‌های خود را تغییر داده و می‌گریزد و لباس‌‌های خود را دور می‌اندازد.

این زن دزد در سرقت چهارم خود با یک تفنگ دستی کارمند بانک را نیز تهدید کرده و پول‌‌ها را با خود برده است. بنابر اطلاعات پلیس او زني جوان، حدود 20 ساله و سفید پوست است. اما بنا به اظهارات مأموران بانک، صدایش به سنش نمی‌خورد و به نظر صدايش مسن تر است.
برچسب ها: دزد ، دوچرخه ، بیسبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار