"هرندی" به خانوادگی بودن فیلم سینمایی "بدون اجازه" اشاره کرد و گفت:بدون اجازه فیلمی خانوادگی بوده و دختران مخاطب اصلی این فیلم هستند.

مرتضی هرندی،کارگردان فیلم سینمایی "بدون اجازه" که هم اکنون بر روی پرده های سینمایی در حال اکران است،در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:طی این سالها ذائقه مخاطب تغییر پیدا کرده و آنها انتظار دارند،همیشه بازیگران چهره را در فیلمها ببینند،در حالی که باید این فرصت به جوانان دیگر نیز داده شود تا سینما در آینده کمبود بازیگر نداشته باشند.
وی افزود:وقتی یک کارگردان دو نسل از بازیگران جدید و قدیم را در کنار هم قرار می دهد،نسل جدید می تواند از تجارب بازیگران نسل قدیم استفاده کند.
وی افزود:همیشه سوپراستارها و بازیگران چهره دلیلی برای فروش فیلم ها نیستند.چرا ذائقه مخاطب را به گونه ای تغییر داده ایم که امروز فقط انتظار دیدن بازیگران چهره را در فیلم ها دارد؟
هرندی به بودن استعدادهای بسیاری از نسل جوان و علاقمند به این حرفه اشاره کرد و گفت:باید به نسل جدید و هنر دوست نیز میدان دهیم تا آنها نیز خود را نشان دهند.
این کارگردان ،اظهار داشت:همیشه و در هر جایی افراد معتاد،اشخاص لاغر و نحیف نشان داده می شوند و اگر در فیلم ها نیز بخواهند افراد معتاد را نشان دهند از ضعیف ترین افراد استفاده می کنند؛اما من در این فیلم فردی قوی هیکل را با داشتن اعتیاد به تصویر کشیدم که نشان دهیم این موضوع برای اشخاص قوی هیکل نیز پیش می آید و در ادامه مشکلاتی که برایش رخ می دهد. هرندی همچنین به خانوادگی بودن این فیلم اشاره کرد و افزود:"بدون اجازه" فیلمی خانوادگی است كه دختران جوان جامعه بهتر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.موضوعات بسیاری در این فیلم به آنها مربوط می شود.
همچنین؛گفتنی است فیلم سینمایی "بدون اجازه" به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی "محمود فلاح" با داشتن 14 سالن سینمایی و بازی مهدی پاکدل،امیریل ارجمند،داریوش ارجمند و با معرفی یا سینما با هر در سینماهای کشور در حال اکران است./ه
برچسب ها: فیلمی ، برای ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار