رئیس فدراسیون دو و میدانی از امیدواری های این فدراسیون برای مدال آوری احسان حدادی در بازی های المپیک 2012 خبر داد.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: انتظار دو رقمی شدن سهمیه های دو و میدانی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن را داشتیم زیرا ورزشکاران بسیار خوبی با رکوردهای بالا در اختیار داریم.

وی گفت: برادران صمیمی نیز 5/2 متر بالاتر از ورودی B المپیک را در ماه پرتاپ دیسک به ثبت رساندند اما با توجه به حضور احسان حدادی با رکورد A المپیک آنها نتوانستند راهی لندن شوند.

هادی سپهرزاد در ماده دهگانه، کیوان قنبرزاده و مریم طوسی در موارد پرش ارتفاع و دوی سرعت نیز می توانستند به المپیک بروند اما با بدشانسی و رکوردهای بسیار نزدیکی مسابقات را از دست دادند.

وی افزود: امیدوارم طوسی با تلاشی که در این مدت داشته بتواند در آینده هم بدرخشد و مورد حمایت قرار گیرد.

داوری تصریح کرد: دو و میدانی سنبل بازی های المپیک است و نتوانسته ایم صاحب 10 سهمیه با سختی های بسیاری شویم. در گذشته دو و میدانی کاران با وایلد کارت راهی بازی های المپیک می شوند اما هم اکنون دو و میدانی ایران با توانایی بالای ورزشکارانش راهی این بازی ها می شود و امیدوارم بتوانند در لندن هم بتوانند رکوردهای مناسبی کسب کنند.

وی ادامه داد: المپیک میدان سخت و بزرگی است و ورزشکاران برتر درآن حضور دارد از ایران هم احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک شانس اول مدال آوری است که امیدواریم وی بتواند صاحب افتخاری دیگری شود و مزد زحماتش را بگیرد.

داوری در مورد کاهش حواشی طی چند ماه گذشته در دو و میدانی گفت: ورزشکاران همیشه توقع بیشتری دارند. آنها از مصوبات و تخصیصات بودجه بی اطلاع هستند و این مدیرانند که دامنه حرکتی فدراسیون را با شرایط می سنجند اما در مجموع از زمان حضورم در فدراسیون تیم کاملی در خدمت ورزشکاران المپیکی بوده است، نظارت و حمایت داشته ایم اما می دانم که کامل نبوده است.

وی افزود: فدراسیون اهداف دیگری نیز پیش رو دارد و باید آینده نگری کند. سعی کردیم عملکردمان را در قالب درستی نشان دهیم و اعتراضات را کم کرده ایم.

داوری گفت: اگر بخواهیم دو و میدانی ایران رابا سایر کشورهای پیشرفته دراین ورزش مقایسه کنیم باید بگویم در دیگر کشورها هر دو و میدانی کار صاحب یک تیم است اما اینجا برای یک تیم یک نفر زحمت می کشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار