تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان در محکومیت جنایت بر علیه مسلمانان میانمار بيانيه اي صادر کردند.

به گزارش‌خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تشکل های دانشجویی استان اصفهان در محکومیت جنایت بر علیه مسلمانان میانمار بيانيه‌اي صادر کردند.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

...وَ إِنِ اسْتَنصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ - اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید. انفال/ 72

خبر جنایت وحشیانه علیه مسلمانان میانمار و سکوت جهانیان در مقابل این اتفاق قبیح  بار دیگر سخن گهربار مولای متقیان را در اذهان آزادی‌خواهان جهان تداعی می کند که سزاوار است از شنیدن خبر چنین اتفاقاتی جان سپرد.

محاصره و قتل عام هزاران نفر از مردم و کودکان مظلوم و بی دفاع و تجاوز به زنان مسلمان توسط بوداییان منطقه و تهدید این مردم مسلمان توسط رئیس جمهور این کشور پس ازلغو تحریم های آمریکا علیه میانمار نشان دهنده چراغ سبز دولت آمریکا برای انجام این جنایت هولناک توسط وحشیان میانماری است.

در این میان سکوت دولت های اسلامی در برابر این فاجعه عظیم، رنج مضاعفی است بر مسلمانان زخمی و محاصره شده ای که در کنار مرزهای بسته میانمار و بنگلادش جمع شده اند و عاجزانه درخواست یاری و کمک می کنند. این واقعه بار دیگر خاطره تلخ بی توجهی دولت های اسلامی به مردم مظلوم و ستمدیده غزه که در میان چنگال رژیم صهیونیستی و خیانت حسنی نامبارک محاصره شده بودند را به یاد می آورد.

امروز جنایت میانمار علیه مسلمانان بی دفاع و مظلوم این کشور در حالی در دنیا اتفاق می افتد که منادیان حقوق بشر و رسانه هایشان با ژست مدافع آزادی طلبان و مظلومان در حال تصمیم سازی علیه مردم و دولت مظلوم سوریه و تدارک یک جنایت دیگر در حق مردم مظلوم و مقاوم این کشوراند.

این روزها شورای امنیت سازمان ملل با فراموش کردن وظایف اصلی خود که از جمله تحقق حقوق از دست رفته مردم بی دفاع و مسلمان میانماراست، بار دیگر نشان داد که این سازمانها ابزاری در دست جنایتکاران بین المللی برای فشار علیه مقاومت اسلامی به وجود آمده در منطقه تبدیل شده است.

در این میان دم تکان دادن حکام مرتجع منطقه برای اربابان غربی خود و پارس کردن آنها برای دولت و مردم سوریه و در مقابل سکوت در برابر کشتار ، تجاوز و محاصره هزاران مسلمان در میانمار از خاطره تاریخی ملتهای مسلمان منطقه پاک نخواهد شد و آن روز که سرنوشت بن علی و نا مبارک برای اینان پیش بیاید دست انتقام خدا را خواهند دبد.

دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام، در خواست تشکیل یک مجمع اسلامی برای پاسخ مناسب به این مسلمان کشی ها را دارد و اعلام می دارد که تمام تلاش خود را برای تنبیه و مجازات بین المللی عاملان اصلی این حادثه هولناک انجام دهد.

همچنین از رسانه ملی انتظار می رود که در راستای وظایف صدا و سیمای جمهوری اسلامی که حمایت از همه مظلومان جهان می باشد، با پیگیری های رسانه ای خود برای پوشش جهانی این جنایت و مطلع کردن مردم آزادیخواه جهان از این جنایت هولناک زمینه جلوگیری از این کشتار دسته جمعی را فراهم کند.

دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان ضمن محکوم کردن موضع رئیس جمهور میانمار مبنی بر اینکه این مسلمانها میانماری نیستند و باید یک اردوگاه بین المللی در جای دیگری برای این مسلمانها احداث شود و این افراد باید از میانمار اخراج شود، اعلام می دارد که حقوق شهروندی و ملی متعلق به همه مردم این کشور است و دولت میانمار باید خود را ملزم به اعطای تمام حقوق انسانی و ملیتی به تمام مردم این کشور از جمله نزدیک به یک میلیون مردم مسلمان این کشور بداند.

ما دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان، دست در دست مردم انقلابی ایران اسلامی در آستانه طلوع ماه مبارک رمضان به ندای یاللمسلمین برادران و خواهران ایمانی مان در میانمار لبیک گفته و از هر کاری برای رهایی آنان از یوغ ظلم و ستم کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار