مدير کل ورزش و جوانان استان قم از ايجاد 140 فرصت شغلي در زمينه ورزش و جوانان تا تيرماه امسال خبر داد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان‌بيني در جلسه کارگروه اشتغال استان قم با اشاره به عملکرد اداره ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: اين نهاد متولي ساماندهي امور مربوط به جوانان است.
وي ياد آور شد: اهتمام و تمام تلاش اين اداره کل اين است که با جذب جوانان به فعاليت‌هاي مفيد، از آسيب‌هاي اجتماعي که ممکن است اين قشر به آن دچار شوند، پيشگيري کند.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: برنامه‌هاي اداره ‌کل ورزش و جوانان تنها به موضوع ورزش اختصاص ندارد و تشکيل شوراي عالي جوانان با هدف ارتقاء وضعيت جوانان در حوزه اشتغال، تحصيل و ارتقاء هويت ديني گامي همسو با توسعه فعاليت‌هاي ورزشي است.
وي با اشاره به اينکه يکي از کارويژه‌هاي اين اداره ايجاد اشتغال از طريق گسترش فضا براي فعاليت‌هاي ورزشي براي جوانان است، اضافه کرد: تلاش مي‌کنيم با اين کار جوانان را به فعاليت‌هاي مفيد جذب کرده و منفعتي دو سويه را از اين طريق به جامعه برسانيم.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اينکه روند کسب اعتبار اين اداره در ارديبهشت‌ ماه اتفاق افتاده است، عنوان داشت: بر اين اساس اين اداره توانسته تا اين لحظه 140 فرصت شغلي ايجاد کند.
وي با اشاره به اينکه براي سال 91 حدود 380 تعهد ايجاد فرصت شغلي براي اين اداره در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: سهميه اين اداره تا اين لحظه ايجاد 126 فرصت شغلي بوده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.