مقامات كميته بين المللي المپيك و مسئولان برگزاري المپيك 2012 لندن ، 12 اقدام و رفتار را در زمان برگزاري اين بازي ها در لندن ممنوع اعلام كردند.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  بر اساس اعلام مسئولان كميته بين المللي المپيك ioc و مسئولان برگزاري مسابقات سي و امين دوره بازي هاي المپيك  2012 اقدامات و رفتار هاي زير ممنوع اعلام شد:
 بازاريابي بازرگاني
 هواداران در المپيك 2012 لندن نبايد لباس هاي نامناسب از لحاظ اخلاقي بپوشند يااينكه به عنوان هوادار به صورت گروهي به تبليغ كالا يا شركتي بپردازند.
 انتشار عقايد سياسي
 كميته بين المللي المپيك ioc  اعلام كرده است كه مسابقات المپيك صرفا براي انجام فعاليت هاي ورزشي است نه براي تبليغ اعتقادات سياسي افراطي .
كلاسهاي بزرگ
 ستاد برگزاري المپيك 2012 لندن توصيه كرده است كه هواداران و تماشاگران كلاه هاي بزرگ كه باعث جلب توجه مي شود را نپوشند
وسايلي كه باعث آزار ديگران مي شوند
 به همراه داشتن بوق هاي بزرگ به ورزشگاه ها و حمل محل انجام مسابقات در المپيك 2012 لندن ممنوع است چرا كه استفاده از آنها باعث آزار و اذيت ديگران مي شود
تماشاگران حق داشتن چتر هاي بزرگ را در هنگام حضور در ورزشگاه ها ندارند
 تنها به پرچم هايي اجازه ورود به ورزشگاه ها داده مي شود كه طول و عرض آنها از 91 و نيم سانتي متر در 183 سانتي متر كوچكتر باشند.
 به دست گرفتن پرچم كشورهاي غير شركت كننده در مسابقات المپيك ممنوع است از جمله  مي توان به پرچم كشور سودان اشاره كرد كه در مسابقات المپيك مشاركت نمي كنند.
 ورود هر گونه تجهيزات ورزشي توسط تماشاگران به ورزشگاه ها يا محل مسابقات المپيك ممنوع است.
ورود دوربين هاي عكاسي بزرگ توسط تماشاگران به ورزشگاه ها منع مي شود.
 به تماشاگران اجازه نخواهد شد تا حجم بسيار  زيادي از مواد غذايي و خواركي را وارد ورزشگاه و محل مسابقات كنند مقدار مجاز براي ورود مواد غذايي نبايد بيش از ظرفي به اندازه 25 ليتر باشد
ورود هر گونه ماده مايع يا گازي كه حجم آن بيش از 100 ميلي ليتر باشد به ورزشگاه ها ممنوع است./ق
برچسب ها: المپیک ، بازی های ، انتشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.