به گزارش
سرويس بين الملل باشگاه
خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فرانس24، بسياري از شرکتهاي بزرگ در تبليغات جديد خود اشاره اي به آغاز ماه رمضان کرده اند يا هلال ماه را به نماد آغاز ماه رمضان در تبليغات خود برجسته کرده اند.
يکي از رستورانهاي زنجيره اي در تبليغ خود همبرگري به شکل هلال ماه کشيده آرزوي "رمضان کريم" کرده است.
يکي از شرکتهاي خودروسازي آلماني نيز در تبليغ جديدش چراغهاي خودرو را به شکل هلال ماه درآورده است.
يکي از شرکتهاي توليد بيسکويت، محصول خود را به شکل هلال کشيده است.
چندين شرکت ديگر از جمله شرکتهاي رايانه اي و پيتزاهاي زنجيره اي نيز به شکل مشابهي تبليغ کرده اند.
اين نشان مي دهد که شرکتهاي بزرگ چرخشي بزرگ را در نحوه تبليغات خود آغاز کرده اند زيرا به اهميت مشتريان مسلمان خود پي برده اند. اين نشان مي دهد که در جوامع غربي غيرمسلمانان به مسلمانان توجه پيدا کرده اند.