به طرح سراسری ختم قرآن و صلوات ویژه ماه مبارک رمضان خوش آمدید

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ مقتدای مظلوم در حرکتی فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری طح سراسری ختم قران و صلوات کرده و نوشته:

دوستانی که تمایل دارند در ختم قرآن ثبت نام کنند لطفا در قسمت نظرات تعداد جزء دلخواه خود را بنویسند تا سهم شما از ختم قرآن آن روز مشخص شود. لطفا حتما آدرس وبلاگ . سایت یا ایمیل خود را ذکر کنید تا سهم شما از طریق یکی از آدرسها اطلاع داده شود. دوستانی که به هر دلیلی آدرسی ندارند برای اطلاع از جزئی که باید بخوانند به همین بخش مراجعه کنند و از شماره جزء که زیر نظر هرکسی درج شده است اطلاع حاصل کنند.

ثبت نام برای روز اول ماه مبارک یعنی شنبه ۳۱ تیر ۹۱ تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه انجام میشود و دوستانی که ثبت نام میکنند باید جزء مشخص شده را حتما تا پایان روز اول تلاوت کنند و این روند تا عید فطر ادامه خواهد داشت .

طرح سراسری ختم قرآن ویژه ماه مبارک رمضان

طرح سراسری ختم صلوات ویژه ماه مبارک رمضان

 ثبت نام برای هر روز از ماه مبارک روز قبل انجام می شود.
 در صورتی که تمایل دارید در روز چهارم ماه رمضان یک جزء تلاوت کنید لطفا تا ساعت ۱۲ شب روز سوم ثبت نام خود را انجام دهید تا جزء مربوط به شما مشخص شود.

تمامی دوستان توجه داشته باشند که ختم قرآن روز اول ماه مبارک باید تا افطار آن روز انجام شود که ختم یک دور کامل شود. تقاضا میشود قطع کننده زنجیره نباشید و حتما جزئی که برای شما مشخص شده است در زمان تعیین شده تلاوت کنید که ختم یک دور کامل شود و همه دوستان در ثواب ختم کامل شریک باشند.

دوستانی که تمایل دارند در طرح ختم صلوات شرکت کنند لطفا تعداد صلواتی که مد نظرشان هست در قسمت نظرات ذکر کنند که در نهایت تعداد صلوات ها جمع زده شود و به اطلاع همه برسد.

در صورتی که تمایل دارید میتوانید برای اعضای خانواده و دوستان هم ثبت نام کنید و مثلا در قسمت نظرات ذکر کنید که ۴ جزء مد نظر شماست تا شماره جزء ها به شما اعلام شود.

***در صورت تمایل می توانید این پست را کپی کنید و در فضای وب خود قرار دهید و در ثواب این طرح سهیم باشید***

امیدواریم در این ماه مبارک ثواب این حرکت بزرگ مذهبی به همه عزیزان شرکت کننده در طرح و دست اندرکاران برسد و از خوان رحمت الهی توشه خیر برگیریم .

به امید قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید

 لطفاْ سایر نظرات را در پست های دیگر ثبت کنید

 

برای ثبت نام در قسمت نظرات تعداد جزء دلخواه خود را اعلام کنید

 

در صورت امکان شما جزء مشخص نکنید

اجازه دهید ما طبق روال سهم شما را از یک دور ختم مشخص کنیم

 

برچسب ها: وبلاگ ، باشگاه ، شبانه ، ماه ، مبارک ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یزدانی
۱۳:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
روزی یک جز
Iran (Islamic Republic of)
یزدانی
۱۳:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
روزی یک جز
آخرین اخبار