در اعتراض دانشجويان در مقابل دفتر سازمان ملل مطرح شد؛

كشتار مردم مسلمان ميانمار هولوكاست واقعي است

دانشجويان دراعتراض به كشتار بي‌رحمانه مردم ميانمار در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به اين جنايت فجيع اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجويان دراعتراض به كشتار بي‌رحمانه مردم ميانمار در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند ،اين تجمع دقايقي پيش با خواندن بيانيه به اتمام رسيد. اين تجمع كه در اعتراض به كشتار بي‌رحمانه مردم ميانمار شروع شده بود ،با سر دادن شعارهاي دانشجو بيدار است از آمريكا بيزار است و سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن و ... اعتراض خود را نسبت به اين جنايت بشري اعلام كردند.

در اين تجمع نمايندگان تشكل‌ها جداگانه به بيان اعتراض خود در مقابل اين كشتار پرداختند.

مهدي اميريان: كشتار مردم مسلمان ميانمار هولوكاست واقعي است
دبيركل دفتر تحكيم وحدت گفت: هدف از اين تجمع اعتراض نسبت به كشتار مردم مسلمان در ميانمار است.

وي در ادامه اظهار داشت: سكوت مدعيان حقوق بشر و دفاع از آزادي بيان در برابر اين جنايت بشري جاي بسي سوال است چرا كه در ميانمار حقوق مسلم و انساني انسان‌هاي آزاد زير پا گذاشته شده است.

اميريان در ادامه اظهار داشت: از سازمان كنفرانس اسلامي و كشورهاي اسلامي انتظار داريم تا نسبت به اين نسل‌كشي و نقض حقوق مسلم انسان‌ها نه به دليل مسلمان بودن بلكه به دليل حقوق فطري و انساني افراد ،اعتراض كرده و از ادامه اين جنايت بشري جلوگيري كنند.

دبير كل دفتر تحكيم وحدت ابراز اميدواري كرد: سازمان‌هاي بين‌المللي براي خريدن تتمه آبروي خود نسبت به اين جنايت واكنش نشان دهند كه در غير اين صورت اعتبار نداشته آنان در كشورهاي غيرمسلمان نيز از دست خواهد رفت.

اميريان در پايان از دستگاه ديپلماسي خواست كه نسبت به پايمال شدن حقوق مردم ميانمار موضع‌گيري كرده و با ديپلماسي فعال از ادامه اين جنايت جلوگيري كند.

شمسايي: در آستانه ماه رمضان فكري براي آوارگي مسلمانان ميانمار بكنيد
وي با اشاره به پرداختن تحولات ممالك عربي كشتار بي‌رحمانه مسلمانان مردم ميانمار را دچار غفلت و بي توجهي دانست و افزود: در آستانه ماه مبارك رمضان آوارگان ميانماري در شرايط بدي به سر مي‌برند.

سادات اخوي:هيچ كس نمي‌تواند در مقابل اين جنايت عظيم بشري سكوت اختيار كند
سيد محمدسادات اخوي عضو شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت در اعتراض به كشتار مردم مسلمان ميانمار ، افزود: در دو ماه گذشته كشتار مسلمانان ميانمار شدت بيشتري يافته كه حدود 50 هزار از مسلمان در آن ميان كشته شده اند.

وي در ادامه افزود: بريدن سر كودكان يكساله و دوساله، كشتار انسان‌ها تنها بخش كوچكي از اين جنايات فجيع بشري است كه با جستجو در سايت‌هاي خبري مي‌توانيد به جزئيات بيشتري از اين كشتارها واقف شويد.

عضو شوراي دفتر تحكيم وحدت در پايان گفت:‌هيچ فردي نمي‌تواند در مقابل اين كشتار بي‌رحمانه سكوت اختيار كرده و آنرا ناديده بگيرد.

دانشجويان در ادامه تجمع با سردادن تكبير اعتراض خود را نسبت به اين جنايت فجيع بشري اعلام كردند.

انتهاي خبر/

 

برچسب ها: شمسایی ، امیریان ، اخوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
فقط یک نظر جهاد با استکبار غرب و شرق
آخرین اخبار