کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ به همت پژوهشکده باقرالعلوم‌ قم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ اثر حجت‌الاسلام حافظ نجفی زنجانی با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم‌ منتشر شده و درآن بایسته‌ها و نبایسته‌های تبلیغ و مبلغان با نگاه اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته و برخی از آسیب‌ها در آن منعکس شده است.

این اثر در 10 فصل شامل کلیات، بایسته‌های اخلاقی و معنوی تبلیغ، اهداف و رسالت‌های تبلیغ دینی، عوامل و شرایط موفقیت در تبلیغ، شیوه‌های نوین تبلیغی، ویژگی‌های عملی مبلغان، بایسته‌های اخلاقی مبلغان، اخلاق اجتماعی مبلغان، آسیب‌شناسی تبلیغات دینی و آسیب‌شناسی مبلغان دینی نگارش یافته است.

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ در قطع وزیری، 432 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و در شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، تبلیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.