30 شهریورماه نخستین همایش مجازی غرب کشور توسط دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برگزاری نخستین همایش مجازی در غرب کشور خبر داد وگفت: برگزاری همایشی که کاملا در فضای مجازی صورت گیرد برای نخستین بار است که در سطح غرب کشور برگزار می‌شود.

اختری با اشاره به اینکه در تاریخ 30 شهریور‌ماه این همایش برگزار می‌شودگفت: برگزاری همایش بصورت مجازی و از راه دور از اتلاف وقت و انرژی جهت سفر و هزینه برای شرکت‌کننده و همچنین برگزار‌کننده جلوگیری می‌کند.

وی  اشاره به محورهای شش‌گانه این همایش مجازی، اظهار داشت: امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، کاربردهای نوین فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، محیط‌های چند رسانه‌ای، شبکه‌های کامپیوتری و آموزش مجازی از جمله محورهای این همایش مجازی هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان بدون داشتن هرگونه شرایط خاصی می‌توانند آثار خود را از تاریخ1 مرداد‌ماه لغایت 31 مرداد‌ماه به آدرس سایت این همایش مجازی http://www.itevc.ir ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار داوری مقالات رسیده به این همایش مجازی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه انجام خواهد شد که نتایج داوری‌ها در تاریخ 15 شهریورماه اعلام می‌شود.

اختری اظهار کرد:شرکت‌کنندگان در این همایش مجازی باید در روزهای 18تا 20 شهریور‌ماه نسبت به ارسال نهایی مقاله خود اقدام کنند./س



برچسب ها: همایش ، مجازی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.