چه افرادی نباید از ایمپلنت استفاده کنند؟

افرادی که دیابت کنترل نشده دارند نباید بدون معالجات دندانپزشکی و پزشک متخصص از ایمپلنت های دندانی استفاده کنند.

لیلا صدقی دبیر شورای اجرایی چهارمین همایش ایملنت در کشور در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: ایمپلنت بیست سال است که در کشور ما وارد شده و خوشبختانه روز به روز بر کیفیت آن افزوده می شود.
 
وی گفت: با بهره گیری از علم متخصصان و بررسی ملاحظات علمی در این همایش شاهد بهبود عملکرد ایمپلنت های دندانی خواهیم بود.
 
صدقی در ادامه بررسی مراحل پیش از گذاشتن ایمپلنت و مراحل بعد از گذاشتن ایمپلنت با در نظر داشتن کاهش عوارض و ماندگاری ایمپلنت را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.
 
دبیر شورای اجرایی چهارمین همایش ایمپلنت اظهارداشت: بهداشت دهان و دندان در عمر مفید ایمپلنت موثر است لذا در نظر گرفتن بهداشت دهان و دندان می تواند درعمر مفید ایمپلنت های دندانی موثر واقع شود.
 
لیلا صدقی متخصص دندانپزشکی کشور در ادامه عمر مفید ایمپلنت های دندان با رعایت بهداشت دهان و دندان را حداقل ده سال ارزیابی کرد.
 
وی گفت: افرادی که بیماری دیابت دارند  باید با مراجعه پزشک معالج خود و همچنین مشاوره دندانپزشکی از ایمپلنت استفاده کنند.
 
وی در ادامه و در خصوص افراد سیگاری افزود: این گروه باید از استعمال دخانیات اجتناب کنند زیرا در این افراد به دلیل عدم خونرسانی، ایمپلنت کار آمدی نخواهد داشت.
 
صدقی انتخاب جنس و نوع ایمپلنت های بکار گرفته در افراد را بنابر دندانپزشکی معالج، موثر دانست و در پایان بهداشت دهان و دندان را به تمام افراد توصیه کرد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار