با وجود افزايش ۳۰ درصدي قيمت آرد و گندم از سال گذشته تاكنون، ولي قيمت نان بربري كه پرمصرف‌ترين نان‌ فانتزي به ويژه در ماه رمضان است را افزايش نداديم و همان ۵۰۰ تومان باقي ‌مانده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا به نقل از شركت بازرگاني دولتي ايران؛ «محمدجواد كرمي» با تاكيد بر اين كه بايد در رابطه با مصرف نان حجيم فرهنگ‌سازي شود، گفت: با توجه به اين‌ كه نان حجيم از نظر كيفيت، ماندگاري و مواد اوليه بسيار بهتر از نان سنتي است و در تهيه آن از حرارت غيرمستقيم استفاده شده و بدون جوش شيرين است، براي بيماري‌هاي گوارشي و روده بسيار مناسب است.
وي با بيان اين كه وقتي قيمت گندم و آرد اصلاح شد، طبيعي است كه ما نيز در مواردي مثل بهبود دهنده، شكر يا روغن كه در تهيه نان هاي فانتزي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، افزايش قيمت داشته باشيم، ابراز داشت: در بخش نان‌هاي فانتزي با توجه به انواع نان بين ۱۵ تا ۲۵ درصد افزايش نرخ صورت گرفته است.
رييس اتحاديه نان‌هاي حجيم و نيمه حجيم در ادامه با بيان اينكه در تهران ۵۳۰ واحد و در كل كشور ۳۸۰۰ واحد نان‌هاي حجيم داريم، اظهار داشت: ما در زمينه مصرف نان‌هاي تيره و سبوس‌دار در حال فرهنگ‌سازي هستيم./س
برچسب ها: نان ، قیمت ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار