با حضور معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی کشور و 550 نفر میهمان از 144 دانشگاه جهان نخستین همایش بین المللی بین رشته های هنر، زبان و تکنولوژی صبح امروز در هتل پردیسان مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،مشهد  رئیس این همیاش در سخنانی با اشاره به بحث تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: زندگی مسالمت آمیز 6 میلیارد مسلمان در کنار یکدیگر با وجود انبوهی از اعتقادات و عادت های مختلف که گاهی متضاد با یکدیگر است، نیازمند یک نگاه جدید به بحث تعلیم و تربیت است.

اکرم السادات زعفری نژاد با بیان این که آموزش و تربیت در جهان غریب است خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش راهی برای تمام جوامع است، به گونه ای که متفکران توسعه آموزش و پرورش را وسیله ای حیاتی برای پیشبرد اهداف خود می دانند.

وی خواستار یک بازنگری کلی در فضای آموزش و پرورش شد و بیان کرد: بالندگی کشور و تربت متخصصان دین دار در گرو این حرکت بزرگ است.

در ادامه دبیر علمی این همایش در سخنانی اظهار کرد: این همایش از آذرماه 90 به وسیله یک تیم خود جوش در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک خراسان رضوی آغاز شد.

دکتر موسی زاده ادامه داد: پس از همفکری های صورت گرفته با مسئولان کشوری نگاه این به سمت برگزاری سمیناری بین رشته ای به ویژه در گروه هنر پیش رفت.

وی بزرگ ترین صنایع کشور را مرتبط با هنر دانست و تصریح کرد: 450 مقاله به این همایش رسید که از این میان کمیته علمی 270 مقاله را پذیرفت که این مقالات در چهار سالن به صورت همزمان به صورت سخنرانی و پوستر عرضه می شوند.
یادآوری می شود: در این همایش میهمانانی از 44 دانشگاه و مؤسسه خارجی و  دانشگاه داخلی حضور دارند ./س

برچسب ها: همایش ، بین المللی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.