استاندار اردبیل گفت: نباید فضای انتخاباتی در کشور ما را از کار و تلاش جدی در فرصت باقیمانده از دولت دهم دور کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل سید حسین صابری امروز در گردهمایی مدیران فرهنگ و ارشاد سراسر کشور در سرعین افزود: هنر از ابعاد مختلف تعاریف گوناگونی دارد که در عرصه مدیریت نیز از ارائه مطالب و مبانی جدید و اندیشه‌های توانمند به عنوان یک هنر اصیل یاد می‌شود چراکه هنر بسیج کردن و ساماندهی توانمندی‌ها در حوزه عمل و اجراست.

وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات و پیشرفته امروزی انتخاب وسیله انتقال هنر و ارتباط بسیار حایز اهمیت است،‌ گفت: در دین اسلام و فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری تعابیر متعددی از هنر به میان آمده است که تکلیف همه ما را چنین تعاریفی مشخص کرده که در ذات هنر اسلامی معنویت و سازندگی به یقین موج می‌زند.

صابری با اشاره به شرایط حساس و خاص کشور در یک سال آینده افزود: یکی از این شرایط بودجه‌ای است که مجلس هشتم تصویب کرده است و ما به مذاق مجلس نهم باید آن را اجرایی کنیم.

استاندار اردبیل ضرورت اجرایی شدن بودجه مصوب در این سال حساس و خاص را یادآور شد و گفت: ما امروز در شرایطی هستیم که با رهنمود رهبری و تکیه بر خون شهدا و حضور مردم الگوی جهان شده‌ایم و در بیداری اسلامی عرصه برای حضور مقتدر ایران اسلامی فراهم شده است.

وی همچنین افزود: کشور در حالی حال و هوای انتخاباتی گرفته است که هنوز یک سالی از دوران خدمت دولت دهم مانده است که دولت تلاش می‌کند با تکمیل طرحهای نیمه تمام هیچ زحمتی برای دولت آینده نگذارد./س 

برچسب ها: اردبیل ، فضای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.