سال قبل در همین ایام، خوان خوزه پادييا در یکی از برنامه های مهم خود مغلوب خشم یک گاو شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، طی روزهای اخیر تصاویر زیادی از نحوه برخورد مردم اسپانیا با گاوها منتشر شده که نام آنرا در غرب جشن گذاشته اند! در این برنامه ها، گاوبازها یا همان ماتادورها به اجرای برنامه می پردازند و با زخمی کردن گاوها، باعث تشویق تماشاگران می شوند.

این برنامه در نهایت تا از پا افتادن گاو ادامه می یابد و باعث می شود تا مراسم به اصطلاح جشن، با کشته شدن یک حیوان زبان بسته به پایان برسد و ماتادورها بر شهرت و ثروت خود بیفزایند.

اما در برخی از این برنامه ها، اتفاقات بدی رخ می دهد که ناشی از فشار و جراحات وارده به این حیوانات است و گاوها تلاش می کنند به گاوبازها و تماشاگران ضربه بزنند.



سال قبل در همین ایام، خوان خوزه پادييا ماتادور مشهور اسپانيايي در یکی از برنامه های مهم خود، مغلوب خشم یک گاو شد و یکی از چشمان خود را از دست داد. وی به خاطر شدت جراحات چند هفته ای در بیمارستان بستری بود و بر روی چشم و صورت او چند جراحی انجام شد.

اگرچه خوان خوزه يك چشمش را در جريان نمايش گاوبازي از دست داد اما مجددا امسال در فستوال سان فرمين شهر پامپلونا شركت كرده و تلف کردن چند گاو را به فهرست خود اضافه کرد تا نشان دهد با یک چشم هم علاقمند به انتقام گیری از این حیوانات است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار