امام جمعه ملكان گفت: سفرهاي استاني رئيس جمهور نقش مهمي در عمران و آباداني مناطق محروم كشور داشته است.

 

به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام زماني به پيشرفت كشور در 33 سال پس از انقلاب اشاره كرد و افزود: قبل از پيروزي اتنقلاب در كشور ما هيچ امكاناتي وجود نداشت و به طور مثال استان اذربايجان شرقي حتي يك شمعك گاز هم نداشت در حالي كه امروز 95 درصد از روستاهاي شهرستان ملكان گازدار شده اند.

خطيب جمعه ملكان ادامه داد: الحمدالله امروز به جايي رسيده ايم كه پيچيده ترين علوم و بزرگترين پروژه ها به دست توانمندان جوانان و دانشمندان و متخصصان ايراني انجام مي شود.

امام جمعه ملكان گفت:  اين پيشرفت ها در حالي اتفاق افتاده كه در طول 33 سال گذشته حتي 24 ساعت بدون دشمن و توطئه نبوده ايم و  تحميل 8 سال جنگ نابرابر ،  33 سال تحريم هاي مستمر ولي بيهوده و شهيد كردن صدها هزار جوان و شخصيت هاي مهم  از نمونه اي از انها است.

وی  با بيان اينكه 33 سال قبل ايران هيچ وجهه سياسي در دنيا نداشت تصريح كرد به حول و قوه الهي امروز ايران از قدرت هاي مهم و تاثيرگذار بوده و در كفه ترازو با كشور آمريكا برابري مي كند.

امام جمعه ملكان مسئوليت در نظام مقدس جمهوري اسلامي را مجاهدت دانست و تصريح كرد مسئولين بايد بدانند كه در اين نظان بايد خود را مجاهد بد انند و در اين شرايط امروزي شبانه روز تلاش كنند.

وي بر حفظ وحدت و اتحاد بين قوا در كشور نيز تاكيد كرد و اظهار داشت در شرايطي كه كشورمان از سوي غرب و دشمنان مورد هجوم و تحريم واقع شده همه قواي كشور بايد همدل و متحد در برابر فشارها و تهديدها بايستند  و در اصول انقلاب محكم باشند و خداي ناكرده سوژه به دست دشمنان انقلاب و رسانه هاي آنها ندهند.

خطيب جمعه ملكان از اقتدار و محبوبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي در بين ملل دنيا خبر داد و تصريح كرد عليرغم تبليغات گسترده دشمنان انقلاب و تشكيل جلسات متعدد در شوراي امنيت بر عليه ايران اسلامي امروز مسلمانان جهان ايران را براي خود يك الگو قرار داده اند.

وي در ادامه با اشاره به در پيش بودن ماه مبارك رمضان بر حفظ حرمت اين ماه تاكيد كرد و گفت چنانچه عده قليلي بخواهند در اين ماه حرمت شكني كنند بايد با امربه معروف به آنها تذكر داد.

امام جمعه ملكان  خواستار غبارروبي از مساجد در آستانه ماه مبارك رمضان شد و اظهار داشت روحانيون بايد  در اين ماه بيداري اسلامي در كشورهاي خاورميانه و پيشرفت هاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي در طول 33 سال گذشته را براي مردم تشريح كنند.

وي افزود اين ماه بهترين فرصت براي تشريح توطئه استكبار جهاني و دشمنان انقلاب و آشكار كردن ماهيت پليد آنها مي باشد.  /س

برچسب ها: دولت ، سفر ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.