شهردار منطقه 5 گفت: بوستان بزرگ جوانمردان که در حاشیه رود دره کن احداث شده است در 3 فاز ساخته می شود که با بهره برداری از فاز نخست، فاز دوم و سوم نیز احداث می شود.

 سعیدطلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بوستان جوانمردان با وسعت 50 هکتاری و با ایجاد فضاهای سبز احداث شده است که در فاز دوم تا 150 هکتار توسعه می یابد.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: فاز دو و سه بوستان جوانمردان با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش مدیران شهری بر این است تا عملیات ساخت فاز دو و سه بوستان جوانمردان با کیفیت و سرعت خوبی پیش رود تا بوستان جوانمردان به تفرجگاهی کامل برای استفاده شهروندان تبدیل شود.

پل هگمتانه شهرک اکباتان سرامیک کاری می شود

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 گفت: با هدف ایجاد آرامش بصری و زیباسازی محیط شهری، پل هکمتانه شهرک اکباتان سرامیک کاری می شود.

مرتضی آدینه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: امروزه تکلیف فضای محیط شهری و ایجاد آرامش بصری از جمله طرح های مورد توجه مدیریت شهری است که در این راستا نقاشی دیواری، سرامیک کاری و سفالکاری دیواره های شهری و بزرگراهی در برنامه های سال جاری پیش بینی شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 ادامه داد: طرح ساماندهی بصری پل ها از جمله اقدامات اجرایی منطقه است که در همین راستا طرح سرامیک کاری بدنه پل هکمتانه آغاز شد که در این طرح از مناظر طبیعت اساتید هنرمند برای زیباسازی مناظر شهری استفاده می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نقاشی دیواری در هر محله تصریح کرد: با هماهنگی نواحی و شورایاران محلات 29 گانه نماهای مناسب جهت اجرای نقاشی دیواری شناسایی می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 در پایان خاطر نشان کرد: براساس برنامه پیش بینی شده بیش از 14 هزار متر مربع نقاش دیواری و سرامیک کاری در بدز؟ بزرگراهها اجرا می شود./ز
برچسب ها: بوستان ، طلوعی ، فاز دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار