بر اثر واژگوني اتوبوس حامل اعضاي تيم نونهالان تنيس روي ميز استان مرکزي در مسير تهران - مشهد ۷تن از سرنشينان اتوبوس کشته و ۳۳تن ديگر زخمي شدند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  يک مسئول روابط عمومي فدراسيون تنيس روي ميز اعلام کرد حادثه مذکور صبح روز يکشنبه بعد از گرمسار و در نزديکي سبزوار رخ داد.

مجمع گفت: اتوبوس مذکور به دليل خواب آلودگي و بي احتياطي راننده آن واژگون شد ولي هيچ يک از اعضاي تيم و مربي تنيس روي ميز استان مرکزي کشته نشدند و فقط دچار جراحت شده اند.

يک منبع آگاه نيز گفت: حادثه مذکور در ساعت 7:50 صبح روز يکشنبه رخ داد که متاسفانه در اين حادثه يک نفر در صحنه کشته شد و ۳۹تن ديگر نيز مجروح شدند که ۶تن در راه انتقال به بيمارستان جان باختند. وي افزود: مجروحان توسط ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس خراسان رضوي و آمبولانس هاي هلال احمر به بيمارستان هاي سبزوار و گرمسار انتقال داده شدند.

رئيس هيئت تنيس استان مرکزي نيز  درباره چگونگي وقوع حادثه گفت: مسابقات قهرماني نونهالان کشور از روز دوشنبه در بيرجند برگزار شد و قرار بود اعضاي تيم نونهالان استان مرکزي که ۳نفر و همگي از شهرستان خمين بودند به همراه مربي شان به اين مسابقات اعزام شوند. رضايي افزود: چون اين مسابقات در بيرجند برگزار مي شد پس از انتقال اعضاي تيم به تهران براي آن ها بليت هواپيما تهيه کرديم که متاسفانه چند ساعت پس از اخذ بليت به دليل اين که پرواز تهران - بيرجند مسافر نداشت اين پرواز کنسل شد و ما به فکر تهيه بليت قطار افتاديم اما چون بليت هاي قطار پيش فروش شده بود، نتوانستيم اعضاي تيم را با قطار به مشهد اعزام کنيم، به همين منظور ۳ بازيکن و مربي و سرپرست شان به پايانه مسافربري جنوب در تهران رفتند تا از آن جا با اتوبوس عازم مشهد و سپس بيرجند شوند.

رئيس هيئت تنيس استان مرکزي اضافه کرد: اتوبوس مذکور که مسافران ديگري نيز داشت در حوالي گرمسار به علت خواب آلودگي راننده از جاده به سمت بيابان هاي اطراف منحرف شده و چند معلق زده است. وي افزود: متاسفانه در اين حادثه ۷نفر کشته شدند که از مسافران عادي اتوبوس بودند و ۳بازيکن و مربي تيم مجروح شدند و براي درمان به بيمارستاني در شهر گرمسار اعزام شدند.

رضايي گفت: والايي مربي تيم و مدرس فدراسيون در اين حادثه از ناحيه چشم آسيب ديد و اطراف چشمش چند بخيه زده شد و مرتضي رضايي نفر اول اين تيم و قهرمان نونهالان کشور در سال ۸۹ از ناحيه بيني دچار شکستگي شد و چون احتمال واردآمدن ضربه به سر وي مي رفت فعلا در بيمارستان بستري است و پدر وي نيز بعدازظهر ديروز خود را به گرمسار رساند.

وي به خراسان گفت: دو عضو ديگر تيم محمدحسين صمدي و اميرمحمدتوکلي هستند که در اين حادثه دچار جراحات جرئي و کوفتگي شدند و والدين آن ها که قصد عزيمت به گرمسار را داشتند گفتيم که حال بچه ها خوب است و نيازي به سفر به گرمسار نيست.

رضايي عنوان کرد: اين ۳ نونهال ۱۲ساله به دليل جراحت و اين که روحيه اي براي مسابقه نداشتند از شرکت درمسابقات بازماندند.

وي گفت: به فدراسيون تنيس روي ميز گفته بوديم که مسابقات نونهالان را در استان هاي مرکزي کشور برگزار کنند که هم مسير کوتاه تر است و چه بسا والدين مي توانند با خودروي شخصي فرزندانشان را همراهي کنند و هم اين که به دليل مسافت کوتاه انرژي شان تحليل نمي رود اما متاسفانه فدراسيون اين کار را نکرد و مسابقات در بيرجند درحال برگزاري است.يادآوري مي شود مسابقات تنيس روي ميز قهرماني کشور از ۲۶ تا ۲۹ تير در مجموعه ورزشي شرکت گاز بيرجند برگزار مي شود.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۷ تير ۱۳۹۱
براي اين بازيكن ها متاسفم وهم براي مسافران اتوبوس خداوند به خانواده هايشان صبر عطا كند ومتاسفانه ما هميشه بخاطر سهل انگاري مسئولين بااين مسائل مواجه هستيم
آخرین اخبار