در تورات و انجیل آمده است، در صفر آفرینش حوا فریب خورد و آدم را فریب داد، پس ابلیس بر مردان تسلطی ندارد و این در حالی است که قرآن همواره گناهکاری هر دو را به یک میزان معرفی کرده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  به همت خانه شهریاران جوان شهرداری منطقه20 همایش بزرگ عفاف و حجاب  به منظور تبیین مسئله عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات احتمالی شهروندان همایش عفاف و حجاب  با حضور سخنرانان برجسته ای همچون دکتر فروغ نیلچی زاده و دکترسید محسن فاطمی در فرهنگسرای ولاء برپا کرد.
دکتر فروغ نیلچی زاده سخنران مذهبی در این همایش با اشاره به اینکه در صفر آفرینش حوا و آدم هر دو به یک میزان گناهکار بودند گفت: در تورات و انجیل آمده است، در صفر آفرینش حوا فریب خورد و آدم را فریب داد، پس ابلیس بر مردان تسلطی ندارد و این در حالی است که قرآن همواره گناهکاری هر دو را به یک میزان معرفی کرده است.
 نیلچی زاده با اشاره به اینکه اولین برگ جریمه نوشته شده برای انسان برهنگی بود خاطرنشان کرد: حفظ سرمایه حیا بهای ورود به بهشت است.
وی شک به اعتقادات و شبهات احتمالی به مسائل دینی و مذهبی را از حربه های شیطان برشمرد و تصریح کرد: حفظ سرمایه حیا و عفت رنجی را در بر دارد که حامل گنجی عظیم است. دکتر سید محسن فاطمی استاد روانشناسی نیز در ادامه به آسیب شناسی شخصیت پرداخت و گفت: عدم امنیت و استقلال درونی موجب می شود که فرد دائم به دنبال تایید دیگران است. فاطمی با اشاره به اینکه میلیون ها دلار صرف ابزارهای آرایشی می شود خاطرنشان کرد: مصرف گرایی، مد پرستی و توجه به صورت ظاهراز عدم امنیت و آرامش درونی صادر می شود. وی راز کسب امنیت درونی را در ارتباط با خداوند دانست و اظهار داشت: احساس تنهایی، روزمرگی، بی معنا بودن و در نهایت بی هویتی از جمله آیتم های مهمی هستند که با ارتباط نزدیک با خداوند از بین می روند و یک انسان پویا، شاد، امیدوار و موثر را به ارمغان می آورد. /ل
برچسب ها: ابلیس ، مردان ، تورات ، انجیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار