روابط عمومي بانک صادرات ايران در هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي‌ها که از سوي انجمن متخصصان روابط عمومي ايران در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد با دريافت لوح افتخار..

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، هفتمين جشنواره روابط عمومي‌ها در 25 تيرماه سال‌جاري با هدف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشر در روابط عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق واحدهاي روابط عمومي، توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مورد نياز مديران و کارشناسان در حوزه انتشارات با حضور گروه کثيري از اساتيد، کارشناسان و نخبگان بخش روابط عمومي برگزار شد.

در اين جشنواره 100 روابط عمومي از سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارت‌خانه‌ها شرکت کرده بودند و با ارائه بيش از 1500 اثر در قالب نشريه، مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، عکس، وب‌سايت، صفحه خوانندگان، پوستر، بروشور، ويژه‌نامه و کتاب به رقابت پرداختند. هيأت داوران و متخصصان روابط عمومي کشور پس از بررسي و مطالعه آثار ارسالي 40 اثر را برگزيدند که در اين ميان هفته‌نامه سپهر در بخش خبر رتبه اول و در بخش صفحه خوانندگان رتبه دوم را در بين انتشارات روابط عمومي‌هاي کشور کسب کرد.

در بخشي از اين لوح افتخار آمده است: «حضور آن بانک در بخش رقابتي هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي و کسب رتبه نخست (سطح ملي) در رشته خبر، قطعاً نشانه‌اي از اقدامات و فعاليت‌هاي مؤثر براي رسيدن به تعالي و تکامل هرچه بيشتر در اين عرصه محسوب مي‌گردد.»

شايان ذکراست اين بانک در راستاي توسعه ارتباطات درون سازماني حدود 5 دهه است که نسبت به چاپ نشريات داخلي اقدام نموده و نشريه سپهر نيز 19 سال است که به صورت هفتگي چاپ و دراختيار کارکنان بانک صادرات قرار مي‌گيرد.
گفتني است کسب افتخار در سطح ملي و دستيابي به رتبه‌هاي برتر به انتخاب انجمن متخصصان روابط عمومي ايران که در آن گروهي از نخبگان و اساتيد کشور حضور دارند مي‌تواند تأييدي بر توانمندي، قابليت، تلاش‌و نگرش حرفه‌اي کارکنان اين مجموعه در گذشته و حال باشد./س
برچسب ها: بانک ، صادرات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار