به گزارش
گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمدحسین رضوانی مشاور علمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد ارتباط موثر بین صنعت بازی سازی و دانشگاه و همچنین ورود استادان و مدرسان دانشگاه به گستره این هنر صنعت عنوان کرد.
وی افزود: موضوع برگزاری این نشست در حاشیه دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای از سوی بنیاد ملی بازی ها رایانه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد و با استقبال وزیر رو به رو شد.
رضوانی یاد آورشد: این کنفرانس در سه محورعلوم فنی و ساخت بازی، علوم مدیریتی و علوم روانشناختی مرتبط با بازی های رایانه ای برگزار خواهد شد.
این مقام مسوول در بنیاد ملی بازی های رایانه ای ادامه داد: در بخش فنی این کنفرانس مباحث مرتبط با ساخت بازی ها اعم از متدولوژی های جدید مهندسی نرم افزار، طراحی بازی، الگوریتم های محاسباتی گرافیکی و ... مطرح می شود.
مشاورعلمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای توضیح داد: در بخش مدیریت مباحثی از جمله مدیریت پروژه های بازی سازی، مدیریت منابع، مدیریت زمان، مدیریت ساختاری، شرکت های بازی سازی دنبال می شود.
به گفته وی، در مباحث مربوط به مدیریت روانشناختی نیز موضوع تهاجم فرهنگی و روش های مقابله با آن، رده بندی سنی بازی ها و مباحثی که در این زمینه وجود دارد، به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود./عط