ثبت نام دومین آزمون ادواری سراسری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای به صورت اینترنتی از ساعت 8 صبح روز شنبه 24 تیرماه شروع و تا ساعت 24 روز جمعه ششم مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، 'كوروش پرند' رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور گفت:  دومین آزمون از آزمون های ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت هماهنگ و سراسری سوم شهریور ماه آغاز خواهد شد که ثبت نام در این خصوص از ساعت 8 صبح روز 24 تیر ماه سال جاری آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 6 مرداد ماه ادامه دارد.
وی در ادامه در خصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است كه متقاضیان پس از دریافت دفترچه و كارت اعتباری از مراكز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد می توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام كنند.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: در این آزمون 39 حرفه به صورت همسان و هماهنگ كشوری و بیش از 350 حرفه غیر متمركز در بخشهای صنعت، خدمات، كشاورزی و فرهنگ و هنر در 3 شهریور ماه همزمان در 31 استان و بیش از 450 حوزه امتحانی برگزار می شود.
نجفی زاده مدیر کل آموزش فنی  و حرفه ای استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان این اداره کل و کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: این تفاهم نامه با هدف توسعه آموزشهای مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر، ایجاد مهارت و ارتقا سطح علمی و مهارتی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استام اجرا می شود.
نجفی تاکید کرد: ارایه آموزش های مهارتی توانسته است به عنوان یک محور اساسی در افزایش توانایی های مهارتی اقشار مختلف جامعه نقش و جایگاه ویژه ای را از خود به نمایش گذارد.
وی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در ارتقا بهره وری و افزایش کیفیت نقش کلیدی دارند و این آموزشها با هدف دستیابی به مهارت مورد نیاز بازار کار به مدد جویان در رشته های مختلق صنعتی، خدماتی و کشاورزی ارایه خواهد شد. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار