شهردار سفیدسنگ از احداث پارک جنگلی 200 هکتاری این شهر تا پایان تابستان امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مشهد و  به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا قدمیاری گفت: سفیدسنگ یکی از شهرهای تابعه فریمان است که در مسیر منطقه گردشگری شاهان گرماب قرار گرفته و همه روزه به ویژه در تابستان گردشگران زیادی از این شهر عبور می کنند.

وی افزود: نیاز به مکانی مناسب برای اسکان مسافران به اجاره 30 ساله یک منطقه جنگلی در تملک اداره منابع طبیعی از سوی دفتر فنی شهرداری سفیدسنگ برای احداث پارک جنگلی منجر شد.

قدمیاری در ادامه از پیگیری شهرداری برای ایجاد فضای سبز نوار حاشیه ای شهر سفیدسنگ خبر داد و گفت: از جمله اقدامات امسال شهرداری احداث یک پارک 700 متری در حاشیه جاده این شهر است که هم اکنون در مرحله اجرای فضای سبز و زمین بازی کودکان قرار دارد.

شهردار سفیدسنگ در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی آب گرم شاهان گرماب به علت مسائل بهداشتی اشاره کرد و افزود: این اتفاق برای تاریخی ترین آب گرم استان موجب از رونق افتادن اشتغال و صنعت گردشگری شهر سفیدسنگ که در مسیر این آب گرم قرار دارد، شده است.

شهردار سفیدسنگ ابراز امیدواری کرد: پس از بازدید این منطقه از سوی مسوولان اقدامات لازم برای واگذاری آن به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شود تا شاهد رونق دوباره این آب گرم قدیمی باشیم./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.