خوزستان از معدود استان هایی است که به دلیل دارا بودن مرزهای زمینی، دریایی و هوایی با عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس از قابلیت های زیادی برای ایجاد اشتغال و کار برخوردار است.

به گزار خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران موسوی  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: استان خوزستان جزو معدود استان هایی است که به دلیل دارا بودن مرزهای زمینی، دریایی و هم چنین فرودگاه های بین المللی می تواند با عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباط داشته باشد که با توجه به این موضوع از قابلیت ها و استعدادهای فراوانی برای کار و اشتغال برخودار است که لازم است با گسترش کار آفرینی در راه اشتغال به کار جوانان بیکار بیش از پیش فعالیت کنیم.

وی در ادامه به ضرورت توسعه فرهنگ کار آفرینی در کشور تاکید و اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کار وسرمایه ایرانی است و این امر در دستور کار دولت است. استان خوزستان نیز بسیار مستعد برای سرمایه گذاری است و می توان با تشویق سرمایه گذاران و حمایت از کار آفرینان او در این زمین موفق عمل کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان خاطر نشان کرد: کار آفرینی موجب تقویت خلاقیت و نو آوری در جامعه است به طوری که کار آفرینان می توانند با فعالیت ها و خلاقیت های خود مواقع توسعه و پیشرفت کشور را برطرف کنند.
در ادامه سید جعفر حجازی استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت دفع موانع پیش روی کار آفرینان گفت: به منظور رسیدن به رفاه وتوسعه زیر ساخت ها توجه به کار آفرینان در استان خوزستان امری ضروری است./ل


برچسب ها: ظرفیت ، اشتغال ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار