سرمربی تیم بسکتبال البدر کنگ تأکید دارد که در سال اول حضور در سوپر لیگ علیرغم بودجه خوب با تفکر و معقولانه هزینه می کنند اما با همین شرایط هم البدر پدیده لیگ خواهد شد.

 محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط تیم البدر کنگ در بدو ورود به سوپر لیگ تأکید کرد: ظرف چند روز آینده با برگزاری جلسات نهایی در باشگاه بودجه سال اول سوپرلیگمان مشخص می شود اما ماندن من در این فصل قطعی شده است. وی ادامه داد: بندر کنگ برنامه دراز مدتی برای سوپرلیگ دارد و برای سال اول هم قصد داریم تیم خوبی در سوپرلیگ داشته باشیم تا نام بندر کنگ را بزرگ کنیم خوشبختانه مشکل مالی هم نداریم اما در سال اول ولخرجی نمی کنیم. وی افزود: حضورمان در سوپر لیگ را با تفکر و معقول شروع می کنیم تا زیر ساخت های تیم را برای سال های بعد قوی کنیم البته امسال دنبال این هستیم که به عنوان یک پدیده در سوپر لیگ مطرح شویم.
اسلامی در مورد جذب بازیکن و شرایط زندگی در منطقه بندر کنگ اشاره کرد: دنبال جذب چند بازیکن مطرح هستیم اینجا هم برخلاف بسیاری استان ها که پرواز داخلی دارند، پروازهای بین المللی داشته و علاوه بر سهولت رفت و آمد بازیکنان مشکلی از جهت اسکان و شرایط زندگی با توجه به اسپانسرهای خوب نخواهند داشت.
**تیم البدر نوین را تشکیل داده ایم
وی از تشکیل تیم دیگری برای تقویت بازیکنان بومی خبر داد و گفت: بسکتبال بندر کنگ سال های قبل هم در لیگ نماینده داشت اما پس از چند سال غیبت به دست فراموشی سپرده شد و به این ترتیب در حال حاضر بازیکنی در حد سوپرلیگ نداریم اما امسال به جز تیم سوپرلیگی خود، تیمی با عنوان البدر نوین در زیرگروه با ترکیبی 100 درصد بومی شرکت می دهیم.
وی افزود: تیم دوم خود را تا رسیدن بازیکنان آن به حد سوپرلیگ نگه می داریم البدر نوین تیم بسیار جوانی متشکل از بازیکنان با میانگین سنی 16 سال است برعکس بسیاری استان ها که قدمت 10 یا 15 ساله در سوپرلیگ داشته و با وجود هزینه های بالا هیچ بازیکن در حد سوپرلیگی ندارند قصدم این است که زمان رفتنم از این استان به اندازه روزهای حضورم بازیکن بومی معرفی کنم. اسلام تأکید کرد: با این شرایط در سال های بعد هزینه های ما با حضور بازیکنان بومی به تدریج کمتر هم می شود.
 **اولویت با دستیار خارجی است
سرمربی البدر کنگ از سیاست حضور دستیار خارجی در تیم خبر داد و گفت:  یک مربی خوب ایرانی را به هرمزگان می آوریم تمرینات تیم هم از دهه سوم ماه رمضان آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که نماینده شایسته ای برای استان هرمزگان و الگویی برای شهرستان های دیگر باشیم تا با هدف در سوپرلیگ شرکت کنند هدف اصلی ما هم توسعه شهرستان بندر کنگ از طریق بسکتبال است و امیدوارم ظرف 3 تا چهار سال آینده انجام این اهداف شویم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار