نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های اقتصادی نباید تاثیری بر ارائه خدمات مطلوب مسوولان بر مردم داشته باشد.

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج غلام رضا تاجگردون'   در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان باشت به شرایط اقتصادی كشور و تحریم ها اشاره كرد و افزود: سیاست های امور داخلی بر این است كه مسوولان در مقابل تورم و گرانی ها تحمل كنند تا به زندگی مردم فشار وارد نشود.
وی بیان كرد: با توجه به گرانی برخی اقلام در سیستم عرضه و تقاضا ، نگاه مجلس به مسایل كشور ، نگاهی دردمندانه برای حل مشكلات است كه این را در همراهی با دولت نیز ثابت كرده است.
وی تصریح كرد: امروزه باید بتوان موتور اقتصادی كشور را با قدرت تمام و باصلابت پویا نگه داشت و تحریم های استكبار را به فرصت تبدیل كرد كه این امر با تحقق پیام مقام معظم رهبری امسال عملی خواهد شد.
تاجگردون ابراز داشت: شهرستان تازه تاسیس باشت دارای ظرفیت های فراوان در همه زمینه ها است و باید از این فرصت ها برای اجرا و تعریف پروژه ها بهره برد.
وی تاكید كرد: ضروری است همه مدیران دستگاه های اجرایی با ارایه طرح های مهم و تلاش برای تكمیل پروژه ها، زمینه را برای توسعه بیشتر شهرستان، استان و كشور فراهم كنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مسوولان محلی نیز باید با ارائه خدمات و تعریف طرح های زودبازده برای مردم فرصت شغلی پایدار و با انگیزه داشته باشد .
وی تاكید كرد: در زمان شدت تحریم اقتصادی دشمن بهترین فرصت بكارگیری نیروهای مستعد و توانمند برای تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی است. /س
 

برچسب ها: تحریم ، فشار ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.