مسئول واحد سياسي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: مسئولين کشور با ممانعت از فضاي انتقادي دانشجويان، بيشترين ضربه را به نظام و جريان دانشجويي وارد مي کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد جواد نوري مسئول واحد سياسي "جاد" در کنفرانس خبري جامعه اسلامي دانشجويان با بيان اينکه انتقاد کردن اساس جنبش دانشجويي است گفت: با جلوگيري و ممانعت از روحيه انتقادگويي دانشجويان، بيشترين ضربه به نظام و جريان دانشجويي وارد مي شود.

وي افزود: اگر مسئولين به هر بهانه اي مانع از تحليل و فضاي انتقادي دانشجويان شوند بايد درهاي نقد و گفت‌وگو را مهر و موم کرد.

نوري با اشاره به اقدام اميرحسين ثابتي در وبلاگ شخصي اش که با انتقاد با برخي از مسئولين مواجه شده است تصريح کرد: دانشجويان را نبايد به صرف ابراز بيان و عقيده مورد مواخذه قرار دهيم.

اين فعال دانشجويي بيان کرد: دانشجويان در انتقاد کردن فضايي را به وجود مي آورند که مي تواند در تبديل انتقادها به فرصت‌ها عمل کند و در ياري رساندن به قوه قضاييه در انجام وظايفش ايفاي نقش کند.

مسئول سياسي " جاد" با بيان اينکه قوه قضاييه در برخورد با مسائل مختلف بايد سعه صدر بيشتري داشته باشد تاکيد کرد: آيت الله آملي لاريجاني فردي صبور و فرهيخته هستند و بهتر است که  قوه قضاييه با برطرف کردن يکسري تناقض ها در احکام اجرايي،  عمل خوبي داشته باشد.

وي ابراز داشت: تناقض گويي ها که گاهي در احکام صادره از سوي قوه قضاييه صورت مي پذيرد موجب دلسردي مردم و جامعه مي شود.

اين فعال دانشجويي در پايان خاطر نشان کرد: ضربه اصلي به نظام جمهوري اسلامي ايران از درون اتفاق مي افتد و قوه قضاييه بايد با اولويت  قرار دادن در برخورد قاطعانه با دانه درشت ها ي اقتصادي، تمام سوتفاهم ها را براي جريان دانشجويي و ملت فهيم ايران برطرف کند.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: جاد ، دانشجو ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار