مدير عامل تيم فوتبال فجر شيراز اظهار داشت: اگر چه مسئولان فدراسيون فوتبال علي رغم حق طبيعي فجر فقط 500 ميليون تومان از پخش تلويزيوني به باشگاه فجر پرداخت كرده است اما از اين مسئله رضايت كامل داريم.

جعفر جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسيون فوتبال در قبال مسائلي همچون بليط فروشي و ساير درآمدزايي هايي كه از پخش بازي هاي فجر شهيد سپاسي شيراز كسب مي كند فقط 500 ميليون تومان به تيم فجر پرداخت مي كند اين درحالي است كه حق تيم فجر شهيد سپاسي از پخش تلويزيوني، 700 ميليون تومان است و فدراسيون فوتبال حدود 200 ميليون تومان كمتر از آنچه بايد بپردازد به ما پرداخت مي كند.

وي ادامه داد: به هر حال با وجود اينكه عدالت در اين خصوص در حق تيم فجر رعايت نشده است اما در اين اوضاع و شرايطي كه كمبود پول در تيم کاملا مشهود است از دريافت فقط 500 ميليون تومان نيز راضي هستيم.

جعفري اظهار داشت: به هر حال دنبال اين نيستم كه با فدراسيون فوتبال مقابله كنيم و از اين رو از پرداخت فقط 500 ميليون تومان نيز رضايت كامل داريم و از مسئولان فدراسيون قدرداني مي كنم.

جعفري در خصوص پخش بازي ها در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: به نظر و صحبت های علما احترام می گذاریم و ماهم به حرمت ماه مبارک رمضان از برگزاری لیگ در پایان این ماه استقبال می کنیم اما فرق ما با سایرین به این مسئله در این است که ما فقط به خاطر حرمت ماه مبارک رمضان به تعطیلی لیگ در این ماه رضایت داریم اما سایرین فقط برای بستن کامل تیمشان خواهان عدم برگزاری بازی ها در این ماه هستند و با نام شرع به دنبال آمادگی تیمشان هستند و ارتباطی به حرمت ماه مبارک رمضان ندارد.

وی افزود: به هرحال تابع قانون هستیم و هر تصميمي که مسئولان فدراسیون در این خصوص بگيرند ما نیز از آنها تبعیت می کنیم.

* عدالت در لیگ برتر وجود ندارد

مديرعامل تيم فوتبال فجر شيراز خاطرنشان کرد‌: عدالت در لیگ برتر فوتبال رعایت نمی شودو متاسفانه عدم تقسیم بودجه ی مناسب در بین تیم ما سبب شده است که تیم ها در لیگ برتر به 2 دسته  فقیر و غنی تبدیل شوند و باروند این شرایط در سال های آینده ورزش فوتبال نخواهیم داشت.

تیم ما از این مسئله بسیار متضرر شده است و عدم بودجه ی مناسب سبب شده است که نتوانیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم./مح
برچسب ها: فدراسیون ، شرع ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار