رزمايش اخير نيروهاي مسلح سوريه و سلاح هاي مورد استفاده در آن رژيم صهيونيستي را به شدت نگران کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ رزمايش نظامي اخير سوريه پيامي قوي در بر داشت که ظاهرا رژيم صهيونيستي پيام آن را دريافت کرده است.

پيام رزمايش اين است که سوريه همچنان قادر به رويارويي است و موشک هاي آن در صورتي که عليه اسرائيل به کار گرفته شوند خطرساز خواهند بود و بشار اسد رئيس جمهور اين کشور نيز در برابر همه فشارها ايستاده است.

کانال دو تلويزيون رژيم صهيونيستي به بررسي رزمايش نظامي سوريه پرداخت. نير دفوري خبرنگار نظامي کانال دو اين رزمايش را بسيار قابل توجه دانست و افزود:با وجود اينكه تصور مي كرديم نيروهاي چيني و روسي نيز در اين رزمايش شرکت داشتند اما در تصاوير چيزي که نشان دهنده اين امر باشد نديديم . پيام اين رزمايش اين است که سعي نکنيد با ما درگير شويد. اين قدرت نمايي بسيار قابل توجه است. سوري ها در اين رزمايش جنگ افزارهاي جديدي را به نمايش گذاشتند که مي تواند براي اسرائيل قابل توجه و در همين حال نگران کننده باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که پيام ها و تهديدات اين رزمايش عليه اسرائيل و ترکيه يا دشمنان داخلي است گفت: همه موارد درست است اما پيام مانور به طور خاص خطاب به ناتو و ترکيه و اسرائيل است و مي خواهد به آنها بگويد ما همچنان قوي هستيم بنابراين از درگير شدن با ما خودداري کنيد.

عبدو اللقيس کارشناس مسائل سياسي در گفتگويي با اين شبکه درباره دريافت پيام رزمايش سوريه در فلسطين اشغالي گفت : بدون شک رژيم اشغالگر فقط زبان زور را مي فهمد در نتيجه مانور اخير نيروهاي مسلح سوريه به همه کساني که عليه سوريه توطئه کرده اند نشان داد که سوريه همچنان پايدار است.


برچسب ها: رزمایش ، سوریه ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار