عمليات راهداري در جهت افزايش ضريب ايمني سفرهاي تابستاني در جاده هاي جنوب استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اروميه اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان در شرح جزئيات عمليات راهداري اجراي شده در جاده هاي جنوب استان اظهار كرد: 60 عدد بدنه و 20 عدد پايه گاردريل در محور مياندوآب- تبريز تعمير شد.

خليل محبت خواه از بازسازي 23 عدد حفاظ گاردريل در جاده اصلي مياندوآب- تبريز خبر داد و افزود: علايم ايمني نصب شده بر روي گاردريل در اين محور نيز اصلاح شد.

وي با اشاره به اينكه استفاده از رنگ هاي ترافيكي به ويژه در جاده هاي دوطرفه در امر پيشگيري از حوادث جاده اي موثر است، تصريح كرد: عمليات خط كشي مجدد در 99 كيلومتر از جاده هاي اصلي و پرتردد شهرستان مياندوآب اجرا شد.

محبت خواه از خط كشي مجدد 130 كيلومتر راه روستايي در شهرستان بوكان خبر داد و اضافه كرد: همچنين اين عمليات راهداري در 22 كيلومتر راه اصلي و 60 كيلومتر راه فرعي از محورهاي ارتباطي بوكان انجام شد.

قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در ادامه به اتمام عمليات لكه گيري آسفالت محور اشنويه- نقده به طول 6 كيلومتر اشاره كرد و گفت: راهداران اين اقدامات راهداري را به صورت اماني انجام دادند.

محبت خواه تصريح كرد: تردد بيش از حد ناوگان حمل و نقل مصالح ساختماني از محور اشنويه – نقده به طول 30 كيلومتر، آسيب هاي جدي بر تاسيسات و تجهيزات اين جاده وارد كرده است.

وي با اعلام اينكه عمليات لكه گيري آسفالت به مساحت 13 هزار و 707 مترمربع در محور نقده-حيدرآباد و جاده نقده- محمديار تكميل شد، افزود: امسال عمليات راهداري با توجه به استقبال مسافران از جاذبه هاي گردشگري و طبيعي آذربايجان غربي و نياز دسترسي به حمل و نقل جاده اي ايمن در دوره هاي متناوب در جاده هاي استان اجرا مي شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.