ميثم حسيني مدافع تيم استقلال در اردوي تركيه با مشكل مصدوميت روبرو شد، اين بازيكن با پاي گچ گرفته در اردو ماند و به درمان مشغول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ميثم حسيني كه قرار بود يك هفته ديگر با پاي گچ گرفته به استراحت بپردازد ،  پس از عكس از پاي مصدومش مجوز باز كردن گچ پايش را دريافت كرد، اين بازيكن قرار است فردا در كلينيك پزشكي تيم گچ را باز كند تا پس از آن تمرينات خود را آغاز كند.
اين بازيكن كه قرار بود سه هفته اول ليگ را با مصدوميت سپري كند و براي بازي ها آماده نباشد با وضعيت متفاوتي روبرو شده است اين بازيكن مي تواند بنابه اعلام مربيان و پزشكان تيم از هفته دوم براي استقلال به ميدان برود.
شايان ذكر است:‌ مدافع تيم استقلال كه قصد داشت با شرايط متفاوت خود را براي ابتداي ليگ آماده كند تا بتواند از ابتداي بازي ها نظر مثبت امير قلعه نوعي را جذب كند با شرايط متفاوتي روبرو شد و نمي تواند از  ابتداي ليگ براي آبي ها به ميدان برود.
شايان ذكر است: اين بازيكن قرار است به عنوان مدافع چپ در تركيب تيم استقلال به ميدان برود اما با مصدوميت وي يكي از هافبك هاي تيم با تغيير پست براي آبي ها به ميدان مي رود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار