مسول برگزاري مسابقات هندبال گفت: عمده ترین مشکل هندبال کشورمان نبود اسپانسر برای باشگاهها و سخت افزاری است.

علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کشورهایی که در هندبال قدرتمند هستند مشکل اسپانسری و سخت افزاری ندارند و خود این عامل باعث می شود که بدون دغدغه کار کنند.

وی تصریح کرد: بازیکنان هندبال کشورمان از پتانسیل خوبی برخوردارند ولی متاسفانه برخی از آنها شرایط مالی خوبی ندارند یا برخی از باشگاهها پول آنها را نمی دهد.

حیات پور در ادامه گفت: رقابتهای هندبال در کشورهای مطرح با نظم خاصی برگزار می شود و امکانات کافی نیز دارند و این در حالی است که برخی استانهایی که در آن هندبال انجام می شود سالن اختصاصی ندارند.

وی عنوان کرد: ما هم اگر می خواهیم در دنیا مطرح باشیم باید امکانات مناسب را داشته باشیم و افرادی که در این بخش فعالیت می کنند دغدغه فکری نداشته باشند.

حیات پور در خصوص برگزاری لیگ آقایان گفت: طی نشستی که مدتی پیش با نمایندگان باشگاهها داشتیم قرعه کشی لیگ برتر هندبال صورت گرفته است و قرار است 10 تیم به رقابت بپردازند و تیم های حاضر در این مسابقات تا 15 مرداد فرصت دارند تا مدارک لازم را به فدارسیون ارائه دهند.

وی گفت: لیگ بیست و پنجم قرار است اول شهریور آغاز شود و امیدوارم تا پایان سال به کار خود خاتمه دهد و به سال بعدی موکول نشود.

حیات پور اشاره کرد: طبق توافقاتی که بین فدراسیون هندبال و صدا و سیما صورت گرفته است از لیگ 24 به بعد مسابقات به صورت مستقیم از یکی از شبکه های سیما پخش می شود برای لیگ 25 نیز قرار شده است تا روزهای شنبه هر هفته یک دیدار مستقیم پخش شود .

وی عنوان کرد: پخش دیدارهای هندبال از سیما به صورت مستقیم می تواند این ورزش را بیشتر در جامعه معرفی کند و علاقه مندان زیادی جذب آن شوند.

حیات پور خاطر نشان کرد: در سال های اخیر فدراسیون تلاش خود را مضاعف کرده است تا برخی مشکلات این ورزش را حل کند و در راستای توسعه و گسترش آن قدم بردارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار