تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در اردوگاه شهید باهنر تمرینات خود را آغاز کردند و تا 30 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتبال در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:بازيکنان از دیروز تمرینات خود را‌ زیر نظر مربیان خود را در اردوگاه شهید باهنر شروع کردند و تا 20 تیر ادامه خواهد داشت.
وی افزود: دیروز صبح ریکاوری را شروع کردیم و بعد از ظهر تمرین را شروع کردیم. امروز صبح هم تمرین کردیم و بعد ازظهر هم تمرین خواهیم کرد. ولی فردا یکشنبه فقط در نوبت صبح تمرین خواهیم کرد.
علی دوستی مهر درباره بازی که در مقابل ژاپن داشتند گفت: بازی اول ما مقابل ژاپن بازی مهمی بود آنها با قدرت به میدان آمده بودند و روی زمین عالی بازی کردند اما با فشار زیادی که ما برروی آنها آوردیم توانستیم آنها را خسته کنیم و بگل برسیم.
وی افزود: همان طور که در بازی اول گفتم ما توانستیم 8 گل به ژاپن بزنیم و موفقیت های تک به تک را بازیکنانمان از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما در بازی اول مقابل ژاپن نیمی از بازیکنان اصلي را روی نیمکت گذاشتیم و بازیکنان ذخیره را آزمایش کردیم و نیمه دوم که به تدریج بازیکنان اصلی را اضافه کردیم وبرتری ما نسبت به تیم ژاپن قطعی تر شد.
وی افزود: ژاپنی ها در بازی دوم که در تیم 6 تیر ماه برگزار خواهد شد در مقابل ما خطرناکتر خواهند بود.
آنها بازیکنان سرسختی هستند که در مقابل ما بازی خوبی ارائه دادند اما بازیکنان ما از لحاظ بدنی و تاکتیکی از تیم قدرتمند ژاپن سرتر بودند و توانستیم 4 گل به ژاپنی ها بزنیم. /ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار