نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جنگ نرم به عنوان جنگ اراده ها یاد کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در هجدهمین همایش سالانه فرماندهان نیروی دریایی سپاه که در مشهد در حال برگزاری است افزود: اراده ایران در خاورمیانه و منطقه در برابر اراده کفر و شرکت، برتری دارد و راه انداختن جنگ نرم هم به دلیل از بین بردن اراده ملت ایران است که تاکنون، دشمن به این هدف نرسیده است.

وی تصریح کرد: دشمن از هیچ توطئه ای علیه ایران دریغ نمی کند و ملت ایران با محوریت رهبری امام خامنه ای و تقویت استقامت و صبر بر این حیله ها پیروز شده اند.

حجت الاسلام سعیدی، ولایتمداری را که در قرآن 32 بار به آن اشاره شده است را در شرایط حساس و و یژه از عناصر پیروزی ایران دانست و افزود: در طول تاریخ حضرت فاطمه زهرا (س) و امیرالمومنین بهترین الگوی ولایتمدار برای همگان می باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابعاد ولایتمداری را اعتقادی، پیوند عاطفی و رفتار عملیاتی معرفی کرد و گفت: ولایت پذیری و تبعیت محض از آن مبنای تمام تکلیف مداری انسان است.

وی همچنین با اشاره به فراز و نشیب هایی که در طول تاریخ گریبان اسلام را گرفته خاطرنشان کرد: خیلی از افراد، حتی چهره های سیاسی کشور در جریان اصلاح طلبان، قضیه فتنه و جریان های اخیر سقوط آزاد داشتند./س 

 

برچسب ها: جنگ ، نرم ، اراده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.