امسال با همت سرپرست منطقه آزاد اروند براي 160 نفر از مدد جويان كميته امداد و بهزيستي رقمي بالغ بر 700 ميليون تومان اعتبار براي تهیه مسكن مهر پرداخت شده است که به زودی به آنها واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،سيد مهدي موسوي مدير امور فرهنگي و آموزشي منطقه آزاد اروند اعلام کرد: در سال 90 كارهاي فرهنگي متعددی در این حوزه انجام شده است که از آن جمله برگزاري 2 جشن تكليف در سطح شهرستان آبادان و خرمشهر با همكاري روابط عمومي سازمان ، در دو مقطع  سوم دبستان و سوم راهنمايي، هوشمند سازي مدارس ـ خرید نيازمندي‌هاي مدارس (لوازم سمعي و بصري و ورزشي) تهیه امكانات سرمايشي و رفع نياز دانش آموزان بي بضاعت از جمله اقدامات این حوزه در سال گذشته بود.

وی افزود: هم چنین رقمي بالغ بر 300 ميليون تومان كتابهاي درسی و کمک درسي براي مدارس خريداري شد  و با توجه به امكاناتي كه در اختيار مدارس قرار داده شد توانستند از نمايشگاه كتاب كتابهاي مورد نيازشان را خريداري كنند.

هم چنین در سال 90 رقمي بالغ بر 600 ميليون تومان جهت تهیه لوازم ورزشي براي مدارس هزینه شد .

موسوی تصریح کرد: هر ساله سازمان در برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی در شهرستان آبادان و خرمشهر سازمان  حضوری فعال دارد.

وی گفت: هم چنین از برنامه‌هاي دیگر سازمان حضور در شوراي سلامت شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر و جلسات فرمانداری است.

وی مهمترين برنامه سال 1391، این منطقه را بحث آموزش همگاني در سطح منطقه آزاد  اروند و در سطح مدارس و بزرگسالان عنوان کرد و گفت:  ارتقاء سطح فرهنگي منطقه باعث ساير پيشرفت ها در منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان در سال گذشته به بخش بهداشت و درمان شهرستان هاي آبادان و خرمشهر كمك  کرده و هزينه‌هاي متعددي براي خريد آمبولانس  سی تی اسكن  و راه اندازی اورژانس بيمارستان و آزمايشگاه استاندارد انجام داده است.

وی شلمچه را قطب تجاري منطقه آزاد اروند بیان کرد و گفت: افراد زيادي در این بخش مشغول به كار هستند  و خوشبختانه 2 اورژانش با تجهیزات لازم  در آنجا مستقر شده اند.

وی در خاتمه گفت: امسال با همت سرپرست منطقه آزاد  اروند براي 160 نفر از مدد جويان كميته امداد و بهزيستي رقمي بالغ بر 700 ميليون تومان اعتبار براي تهیه مسكن مهر پرداخت شده است که به زودی به آنها واگذار خواهد شد./عب

برچسب ها: مسکن ، اروند ، واگذاری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار