رئیس هیئت ورزشهای همگانی تهران؛ باید روزی برسد که 10 ها هزار خانواده در ورزشهای همگانی شرکت کنند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان تهران  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم روزی برسد که در همایش های ورزشهای سه گانه دست کم ده ها هزار نفر شرکت کنند.

مصطفی آزاد رئیس هیئت ورزشهای 3 گانه تهران با بیان این مطلب افزود: مأموریت داریم که با انجام مسابقات و فرهنگسازی، علاقمندان زیادی را به رشته ورزشی سه گانه دو میدانی، شنا و دوچرخه سواری جذب می کنیم.

وی ادامه داد: ورزش های سه گانه رشته مفرح و شادی بوده که سلامتی مردم و خانواده ما تأمین می گردد و حتی فوتبالیست های حرفه ای نیز می توانند با این ورزش ها، آمادگی خود را در بالاترین سطح نگه دارند.

وي خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که به مانند چنین همایش هایی که در اروپا برگزار می شود دست کم 10 هزار علاقمند را جذب کنیم که 10 کیلومتر پیاده روی 10 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر بتوانند شنا کنند.

*جانشین هیئت ورزش سه گانه استان تهران: ورزشکاران رشته سه گانه، مردان آهنین هستند

شهرام صفار زاده جانشین هیئت ورزشی سه گانه استان تهران گفت: رشته ورزشی سه گانه ری اتلون یکی از رشته های المپیکی است و دارای طرفداران بسیاری در جهان است.

وی افزود: این رشته شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو صحرا نوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می شود.

صفارزاده افزود: از نظر کارشناسان ورزش های سه گانه یک رشته ورزشی سخت اما مهیج و جذاب محسوب می شود و از این رو ورزشکاران این رشته را مردان آهنین می نامند.

مدیر تربیت بدنی منطقه 22 ورزشهای همگانی موجب تقویت بنیادهای خانوادگی می شود.

عیوض زاده مدیر تربیت بدنی منطقه22 گفت: ورزش های همگانی علاوه بر نشاط و سلامتی روحی و جسمی در خانواده ها موجب تقویت بنیادهای آن نیز می شود و وجود بوستان آبشار که پتانسیل بسیار خوبی است می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد./با


برچسب ها: حاشیه ، سهع گانه ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار