رئیس سازمان امور اقتصادی آذربایجان غربی گفت: نهضت خرید کالاهای تولید داخلی باید توسط دستگاه‌های اجرایی آغاز شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، ، حسین دبیری در جمع ذی‌حسابان و معاونان ذی‌حساب دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی اظهار داشت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با خرید کالاهای داخلی تسریع می‌شود که دستگاه‌های اجرایی استان باید در نهضت خرید کالاهای تولید داخلی پیشتاز باشند.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی گامی بزرگ در دستیابی به استقلال اقتصادی کشور محسوب می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی سعی کنند از خرید و مصرف کالاهای خارجی خودداری و از مواردی که مشابه داخلی و تولید ملی است، استفاده کنند.

دبیری با بیان اینکه کالاهای ایرانی با دوام است و خرید آن سبب حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می‌شود، افزود: ذی‌حسابان در این زمینه نظارت داشته باشند.

رسالت ذی‌حسابان نظارت بر هزینه اعتبارات و خرید اقلام مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان است که باید در این زمینه توجه ویژه‌ داشته باشند.

دبیری اضافه کرد: ذی‌حسابان باید عملکرد سالانه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی را به هنگام ارائه دهند.

طهماسب حاجی‌حسینلو معاون هزینه و رئیس خزانه معین آذربایجان غربی نیز در این جلسه از حضور مسمتر مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با وظایف ذی‌حسابان برای وحدت رویه و افزایش رویه نظارتی و دقت ذی‌حسابان در جلسات مشترک خبر داد.

در این جلسه که با حضور مسئولان اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی، ذی‌حسابان و معاونان ذی‌حساب استان در محل سالن اجتماعات سازمان امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد، مواد قانونی مربوط به بیمه تامین اجتماعی و سوابق بیمه‌ای کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.