فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دریافت تکلیف مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال این نیرو به بندرعباس گفت: تکلیف‌مداری و ولایت پذیری شاخص و معرف نیروی دریایی سپاه است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسوولین نیروی دریایی سپاه که همزمان با افتتاح مرکز تداوم و آموزش این نیرو در مشهد مقدس برگزار شد، تکلیف‌مداری را شاخص و معرف نیروی دریایی سپاه عنوان و تصریح کرد: این نیرو به منظور انجام ماموریت‌های محوله خود فراتر از وظیفه و با بالا بردن استطاعت به آن می‌پردازد.

سردار فدوی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه این افتخار را دارد که در سال 65 به محض فهم اراده رهبر کبیر انقلاب بدون کوچک‌ترین مکثی برای انجام عملیات مقابله به مثل با دشمن بعثی و قدرتهای فرامنطقه‌ای به خلیج فارس رفت و پس از دوران دفاع مقدس نیز به محض دریافت تکلیف مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر انتقال و استقرار نیروی دریایی سپاه در بندرعباس و سواحل خلیج فارس پای کار آمد و خواسته معظم‌له را عملیاتی کرد.

وی انتقال نیروی دریایی سپاه به بندرعباس را نشانه تکلیف‌مداری و ولایت‌پذیری این نیرو دانست و تاکید کرد: ما فرزندان روح ا... و سرباز سید علی هستیم و خود را تابع محض ولایت مطلقه فقیه می‌دانیم.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار